• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 13.031 bezoekers

Weight Watchers || Week 8

Ik zit alweer in week nummer 8 van Weight Watchers. De tijd gaat aardig snel en dat is wel fijn! Daarbij voelt het niet als een dieet, maar eerder als een manier van gezonder leren eten. Ik heb maar een aantal keer gehad dat ik in de avond echt nog trek had en dan nam ik meestal groene of fruit, dus honger lijden dat is Weight Watchers zeker niet!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik ben deze week niet zoveel afgevallen, namelijk maar 100 gram. Het is toch beter dan aankomen, maar het blijft rot. Ik ben nu 5,3 kg afgevallen en daar ben ik natuurlijk heel trots op! Ik ga er deze week gewoon weer hard tegen aan en hopen dat ik volgende week meer afgevallen ben. Ik heb verder niet veel te vertellen, maar ik kan wel alvast verklappen dat er volgende week een langer Weight Watcher artikel komt, omdat ik tips ga geven! Of in elk geval, de dingen die ik geleerd heb en waarvan ik denk dat anderen daar ook wel wat aan hebben, die ga ik delen! Daar werd namelijk een paar keer om gevraagd.

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Toch vind ik het goed hoor! 5,3 kilo in totaal is niet niks! 😀

    Beantwoorden
  2. True that girl, zolang je niet aankomt, is alles toppie!

    Beantwoorden
  3. Niet gaan balen! Je bent al 5,3 kilo verloren :D. Dat vind ik super en ik ben benieuwd naar de tips! 😀

    Beantwoorden
  4. Je bent niks aangekomen dus dat is toch super!

    Beantwoorden

Plaats een reactie