• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 13.031 bezoekers

Blog || Een stapje achteruit

In twee maanden tijd zijn er een paar niet leuke dingen gebeurd. Elke keer pakte ik het bloggen weer helemaal op en zette ik elke dag een artikel online. Er is zaterdag iets gebeurd en als je me op Twitter volgt, dan weet je wat het is. Ik doe daarom een stapje achteruit en ik heb besloten dat ik niet elke dag een artikel online plaats. De richtlijn word daarom 3/4 keer per week. Ik wil me eerst weer goed voelen om er weer 100% voor te gaan. Anders leg ik een te hoge druk op mezelf. Ik doe bloggen omdat ik het leuk vind en ik wil niet dat het als een verplichting voelt. 😉 Daarbij wil ik dat mijn artikels leuk blijven en dat ik ze er niet moet uitpersen en ze daarom minder leuk zijn om te lezen. Jullie merken vanzelf wanneer er weer elke dag een artikel komt!

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Is helemaal prima Samantha! Zorg eerst maar goed voor jezelf, dan komt de rest ook weer!

    Beantwoorden
  2. Je hebt helemaal gelijk meid! Take it slow and easy and it will be fun again. Sterkte

    Beantwoorden
  3. Echt terrible, lekker je rust pakken en sterkte!

    Beantwoorden
  4. Is helemaal goed toch!:) Ik zet ook maar eens in de 2 dagen een artikel online omdat ik gewoon niet meer tijd heb. Het is toch jouw blog, dus je moet doen wat jij wil!:)
    Succes ermee:)

    Beantwoorden
  5. Da’s heel normaal hoor! Hoef je je écht niet voor te verontschuldigen! Sterkte!

    Beantwoorden
  6. Wat goed dat je naar je zelf luistert, vindt ik echt knap! Pak net zolang de rust, die je nodig hebt.. Wij lopen niet bij je blog, weg! Sterkte!

    Beantwoorden
  7. Neem je rust! Mijn bloglovin houdt je wel in de gaten 😀

    Beantwoorden
  8. Neemt je rust, sterkte =)

    Beantwoorden

Plaats een reactie