• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 13.031 bezoekers

Question Sunday || Van welk merk heb je de meeste producten?

Elke zondag stel ik een vraag. Dit kan gaan over beauty, maar ook over anderen dingen in het leven. Ik vind het leuk om mijn bezoekers beter te leren kennen en erachter te komen hoe jullie over dingen denken. Laat dus gerust je ongezouten mening horen!

”Van welk merk heb je de meeste producten?”

 
Ik stel deze vraag, maar toch vind ik het zelf lastig! Ik heb namelijk alles moeten tellen en ik heb de meeste producten van Catrice. Ik vind het gewoon zo’n fijn merk. Het is goedkoop, maar de kwaliteit is ook gewoon goed. Ik ben gewoon fan van het merk! Daarbij is het dierproefvrij en dat geeft ook wel een fijn gevoel.
Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Ik heb geen idee! Ik heb van alles een beeje! (a)

    Beantwoorden
  2. Ik heb best wel heel veel van The Body Shop in huis. ♥

    Beantwoorden
  3. Ik zelf heb best veel van Essence! 😀

    Beantwoorden
  4. ik denk dat ik het meest van catrice heb, en dan vooral LE producten :3

    Beantwoorden
  5. ummmm ik denk van Catrice! Ik heb echt super veel nagellakjes van catrice, maar kwa make-up denk ik Sephora.

    Beantwoorden
  6. Oeeh lastige vraag.. Ehm.. ehmm, ik weet het echt niet:D
    *rent even naar makeup kamertje*
    Ik denk ehmmm MAC, Inglot en Make up studio, denk ik. lastig:D

    Beantwoorden
  7. Originele, lastige vraag! Ik denk dat ik een mix heb van Catrice & Essence van de meeste producten! 😀

    Beantwoorden
  8. Ik heb eigenlijk geen idee, want ik vind Catrice niet super, wel een goed merk, maar ik ga dan liever voor NYX! 😀 Misschien heb ik daar wel het meeste van .. NYX. :’)

    Beantwoorden

Plaats een reactie