• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 13.031 bezoekers

Too Faced Bronzed & Beautiful Palet

Het zonnetje komt af en toe tevoorschijn, maar helaas overtreffen de wolken en de regen het keer op keer. Een kans om bruin te worden krijgen we dus niet echt. Met make-up kun je veel faken en dus ook een bruinere gloed op je gezicht! Ik heb dit palet een lange tijd terug gewonnen bij Desirée. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem een lange tijd niet gebruikt had. Dat kwam voornamelijk omdat ik hem wilde gebruiken als het wat lekkerder weer was in Nederland. Helaas was dit niet vaak het geval. Uiteindelijk heb ik toch besloten hem te gebruiken, regen of niet. Ik ga niet meer op de zon wachten!

Dit zegt Too Faced over het palet:
“Go on and get your “glow” on with Too Faceds collection of best selling bronzers! A containing “Snow Bunny “a skin perfecting winter bronzer ”Sun Bunny ” the cult favorite medium bronze and “Pink Leopard ” an illuminating tropical tan. You don’t have to jet off to the Caribbean or a tropical retreat to get that perfect tan, just get Too Faced.”

Wat is het toch een plaatje. De verpakkingen van Too Faced zijn echt prachtig en zo ook dit palet. Het is bijna te zonde om hem in mijn make-up kast te stoppen. Het liefst zet ik hem op mijn make-up tafel, maar er is helaas niet zoveel plek voor!

 Zoals je ziet zitten er drie bronzers in en een kwast. Ik heb deze kwast al heel vaak gebruikt en voornamelijk om blush mee aan te brengen. Voor bronzer vind ik hem niet geschikt, omdat hij al snel teveel poeder oppakt. Natuurlijk willen we er niet uitzien als een clown! Ook de poeders zien er prachtig uit. De patronen, de kleuren… I am in love! Het is bijna te zonde om te gebruiken.

Snow Bunny

Deze bronzer is goudkleurig en geeft een mooie glow. Je kunt de kleuren ook apart gebruiken, maar dan moet je een hele dunne kwast gebruiken en dat brengt niet zo fijn aan heb ik het idee. Ik vind het persoonlijk het mooist om mijn kwast er helemaal overheen te halen, zodat de kleuren mengen. Van deze bronzer krijg je echt een gezonde glow op je gezicht!

Pink Leopard

Deze bronzer is de lichtste van alle drie. Het heeft een goude glans, maar de kleur zelf neight meer naar een roze/perzik kleur. Voor dames die een lichte huid hebben, zal deze bronzer zeker weten niet te donker zijn! Net als de vorige, geeft deze ook weer een prachtige gezonde glow.

Sun Bunny

Deze bronzer is de meest bruine van de drie. Ik gebruik deze dan ook niet vaak, omdat ik al snel teveel aanbreng. Dat komt omdat deze gewoon een stukje te bruin is. Als ik wat meer gekleurd ben door de zon, kan ik deze beter hebben. Het is dus een bruin/bronzen kleur en  er zit ietwat een oranje gloed overheen en dat kan ook wel tricky zijn. Heel origineel: maar ook deze geeft een gezonde glow!

Van boven naar beneden: Sun Bunny, Pink Leopard, Snow Bunny. ( Ik kreeg de foto door het weer niet goed op de foto, sorry.)

Ik ben echt heel erg tevreden met dit palet! Ze geven veel pigment af, wat wel gevaarlijk kan zijn als je niet oppast. Je zou alle drie de bronzers ook kunnen gebruiken als oogschaduw, dus eigenlijk is het een multifunctioneel palet! Het zijn alle drie heel verschillende kleuren en alleen de verpakking is al prachtig.

Er komt binnenkort een Face of the Day en daarbij ga ik één van deze bronzers gebruiken! Zo kun je zien hoe het eruit ziet op mijn gezicht. Blijf me dus vooral volgen.

Too Faced is te koop bij Sephora. Dit palet kost €40,-

Wat is jouw favoriete bronzer?

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. WAt een mooi pallet! Ik gebruik eigenlijk nooit bronzers…

    Beantwoorden
  2. amyandnickyblog

     /  12 juni 2012

    Mooi palette! Ik gebruik zelf bijna nooit bronzers omdat ze bijna allemaal te donker zijn. Maar de 2 lichtste in dit palette lijken me wel geschikt.

    Beantwoorden
  3. mooi palette!
    Ik gebruik zelf geen bronzers omdat ik het eigenlijk al snel te donker vind staan op mijn huid!
    liefs.x

    Beantwoorden
  4. Wat een mooie pallette ♥.♥

    Beantwoorden
  5. Wauw, prachtig palette! Too Faced heeft zulke mooie bronzers!

    Beantwoorden
  6. Super leuk palletje! Ik heb er ook wel eens mee in mijn handen gestaan! Ik denk als ik ze alleen op je handen zie, dat het wel wat donker is voor mijn lichte huidje!

    P.s. ik ontdekte je blog net pas heel leuk! Ik ga je zeker volgen!

    Beantwoorden
    • Op de swatch komen ze niet heel erg goed over. De pink/peachy kleur is echt heel licht! Al hoewel het wel zonde is om hem te kopen als de anderen 2 te donker zijn, natuurlijk! 😉

      Beantwoorden
  7. Wow, die palette is echt mooi! De binnen kant is zo leuk hè, aaah. ♥

    Beantwoorden
  8. Wauw, wat een prachtige palette om te zien, vooral de Pink Leopard! Heel apart, maar heel subtiel, I like it!

    Beantwoorden
  9. Supermooi!

    Beantwoorden
  10. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet op je gezicht 🙂

    Beantwoorden

Plaats een reactie