• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Weight Watchers || Week 7

Mijn dieet, of eigenlijk wil ik het geen dieet noemen. Het is meer een verandering van je eetpatroon. Het wordt steeds gemakkelijker, omdat ik er zo aan gewend geraakt ben. Soms is het wel even lastig, omdat je dan trek hebt in iets, maar dan heb je die dag zelf al teveel punten verbruikt en kun je het niet meer nemen. Het is gewoon een kwestie van verstandige keuzes maken. Goed. Laten we overgaan naar hoeveel ik ben afgevallen!

Deze week was het 700 gram en daar ben ik heel blij mee, natuurlijk! Ik vind sowieso alles best, zolang ik maar niet aankom. Ik ben nu in totaal 5.2 kg afgevallen. Ik hoop dat ik begin september sowieso 10 kg afgevallen ben, want dan begint school! Ik ga naar een nieuwe school en ik zou het dan toch wel fijn vinden. Het gaat veel sneller dan ik had gedacht.  Als het zo door gaat ben ik in totaal 35 weken bezig om mijn doel te halen. Ik denk wel dat het wat langer duurt, want op een gegeven moment wordt het natuurlijk lastiger!

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Wouw, goed bezig meis!
    liefs.x

    Beantwoorden
  2. goed bezig meid!!!!! Je gaat je doel halen! Ik weet het zeker! xxxx

    Beantwoorden
  3. Ik ben ook net begonnen… Ga al je artikelen even teruglezen om te kijken of je nog leuke tips hebt… dus als je tips hebt voor een beginner: graag 😀

    Beantwoorden
    • Ik wil volgende week maandag best een artikel maken met tips! In het begin is het nog lastig, dus tips helpen inderdaad. 🙂

      Beantwoorden
  4. Wat goed zeg! Top 🙂

    Beantwoorden
  5. Supergoed van je!

    Beantwoorden
  6. Nog veel succes! xx

    Beantwoorden
  7. Wat ben je goed bezig! Jij gaat je doel écht wel halen! Ik ben zelf ook begonnen met Weight Watchers, dus ik doe lekker met je mee 😉

    Beantwoorden
  8. Amazing! Keep up the goood work! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

