• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,964 bezoekers

Nagellak || Essence Colour & Go

Ik schrijf niet zoveel over nagellak en dat komt eigenlijk omdat ik mijn eigen nagels gewoon niet zo mooi vind om op de foto te zetten. Ze worden geen mooie lengte, want ze breken of scheuren heel snel af. Ik wil in de toekomst graag nog Trind proberen. Toch wil ik graag swatches laten zien. Daarom heb ik mijn moeder gevraagd of ik haar nagels mag lakken en er foto’s van mag maken! Die van haar zijn toch wat mooier dan die van mij. Goed. Mijn moeder kwam zaterdagmiddag thuis met deze drie nagellakjes. Ze vond het erg lastig om kleurtjes voor me uit te kiezen, maar ik vind ze alle drie erg mooi!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt nagellak van Essence had. Ik ga meestal voor Catrice, maar ik ben erg blij dat mijn moeder deze heeft meegenomen. Ik vind de kwastjes heel erg fijn lakken en ik vind het leuk dat de dop dezelfde kleur heeft als de lak zelf.

Better Late Than Never”

Een rode kleur doet het altijd goed bij mij. Ik ben er gek op en ik vind tot nu toe geen enkele rood lelijk. Deze neigt ietwat naar roze, maar dat geeft juist een wat meer zomers gevoel!


”Let’s Get Lost”

Dit is een turquoise kleur, waar ik heel erg blij mee ben! Ik had nog geen lakje zoals deze en ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit blauw droeg. Het stond me vaak niet, maar deze dus wel!

”Mellow Yellow”

Dit is een lieflijke, gele kleur. Hij is erg zacht en zeker weten draagbaar. Ik heb hem even snel geprobeerd, maar het zag er niet naar uit dat hij binnen twee laagjes dekt.

Ik heb de blauwe kleur al opgehad en ik ben erg te spreken over hoe goed hij blijft zitten. Bij mij is nagellak meestal binnen één dag al gechipt, maar hij zit er nu al twee dagen op zonder beschadiging! Ik ga de nagellakjes natuurlijk beter testen, zodat ik jullie kan vertellen wat ik er uiteindelijk van vind. Mijn eerste indruk is in elk geval al goed. Binnenkort komen de swatches ook online te staan! Dus volg mijn blog zeker, om op de hoogte gehouden te worden.

Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €1,29 per stuk.

Heb jij Essence nagellak en wat is jouw mening erover?

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  13 juni 2012

    Erg leuke kleurtjes! Ik heb eigenlijk niet zoveel lakjes van Essence, meer van Catrice, Etos of de Hema!
    Liefs

    Beantwoorden
  2. die rode heb ik ook :D:D

    Beantwoorden
  3. Jammer dat je geen swatches hebt gemaakt 😦 Die blauwe lijkt me mooi!

    Beantwoorden
  4. Leuke lakjes!
    ik wil mellow yellow graag maar die is hier constant uitverkocht!
    liefs.x

    Beantwoorden
  5. Mooie zomerse kleurtjes! :)♥

    Beantwoorden
  6. Mooie lakken heeft Essence toch, vooral de rode lak! Echt een roodroodlakje, perfecto voor in de zomer!

    Beantwoorden
  7. Ik vind de nagellak van Essence ook héél erg leuk, heb er zelf ook een paar kleurtjes van! Heb je trouwens al een nagelversterker overwogen voor je nagels? Het hangt trouwens ook héél erg van je voeding af, dus misschien eens checken of je bepaalde voedingsstoffen te kort hebt (google)! Ben benieuwd hoe de kleuren er óp de nagels van je moeder uitziet, zeker die blauwe!

    Beantwoorden
  8. Ik ben heel benieuwd naar de rode lak van Essence! Ik kijk uit naar je swatches! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

