• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 13.031 bezoekers

LE || Catrice ”Cruise Couture”

 Het is weer zover. Catrice komt met een nieuwe Limited Edition collectie. Hij heet ”Cruise Couture”. Het is geïnspireerd op Côte d’Azur. Lekker zonnen op een luxe jacht, een verkoelende duik nemen in de diepblauwe oceaan en feesten in de stad. Klinkt goed, toch? Helaas moeten we nog wel even wachten, want hij is pas verkrijgbaar in juni 2012. Kijk alvast mee naar de mooie collectie!

Eye Shadow Palette – €4,99

Gel Eyeliner – €3,99
Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara – €3,99

Ultimate Shine Lip Colour in 220 Mrs. Brightside en 110 Shy Flamingo – €3,99

Lip Appael Lip Gloss in 060 Coralista en C01 Welcome To Pink Tropez (limited) – €3,79

Beauty Bag – €3,49
Defining Duo Blush in 050 Apricot Smoothie – €3,49

Ultimate Nail Lacquer in C01 Hi, Society!, C02 Jetsetter, C03 Welcome To Pink Tropez, C04 Feel The Yacht Beat en C05 Nautica – €2,49

De collectie zal vanaf juni 2012 verkocht worden in Kruidvat en Trekpleister. Zowel in Nederland als België.

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. ik ben eigenlijk niet zo impressed door deze LE, misschien dat ik alleen voor het paletje ga 🙂

    Beantwoorden
  2. Wauw die kleuren zijn zo vrolijk, echt zomer.

    Beantwoorden
  3. Oh, wauw! De nagellakken.. de lipsticks.. de glosses.. want them all! xD

    Beantwoorden
  4. Ik vind dit echt een super mooie lijn ! die blush en die nagellakken wauw.
    liefsx

    Beantwoorden
  5. Wauw! Ik ben alleen benieuwd naar de lipsticks en de pigment van het palette! & nu stiekem begint de nagellak ook mijn aandacht te trekken.. Oh neeee!

    Beantwoorden
  6. Geef mij dat palette! I WANT IT NOW! hihi

    Beantwoorden
  7. Alleen de lipsticks wil ik, de rest vind ik niet echt interessant.

    Beantwoorden
  8. hmm, deze collectie spreekt mij niet zo aan..

    Beantwoorden
  9. Ben benieuwd naar de lakjes!

    Beantwoorden

Plaats een reactie