• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Weight Watchers || Ontbijt & Lunch Ideeën

Komende maandag is het  zo ver. Ik ga dan beginnen aan Weight Watchers! Ik vind het heel erg leuk, maar ook spannend. Zo moet ik heel veel veranderen in mijn eet gedrag. Het avond eten is wel duidelijk. Daar moet gewoon alles een stuk minder van, maar het ontbijt en lunch is een ander verhaal. Ik vind brood mijn hele leven al niet zo lekker. Stokbrood wel, maar ik heb gelezen dat het aardig veel WW punten kost. Ik ga wel proberen zo nu en dan volkoren brood te eten, maar lekker is anders. Ik ga drie dagen per week naar school en dan moet ik natuurlijk wel wat te eten mee nemen. Ik heb daarom een lijstje gemaakt zodat ik af kan wisselen!

1. Fruit smoothie
2. Fruit salade
3. Verschillende groentes
4. Volkoren broodje gezond
5. Yoghurt met fruit
6. Omelet zonder eigeel
7. Volkoren brood
8. Brinta
9. Geroosterd brood
10. Wrap
11. Crackers

Dit is mijn lijstje voor nu. Ik ben nog opzoek naar andere dingen.Ik wil ook nog een lijstje maken voor gezonde tussendoortjes dus:
Kom maar op met jullie gezonde ontbijt, lunch en tussendoortjes ideeën.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Mueslirepen? 🙂

    Beantwoorden
  2. Krijg ik trek van…hihi ik zou voor de wraps gaan. Heerlijk!

    Beantwoorden
  3. Leuk! Wraps zijn heerlijk, maar geroosterde broodjes ook!

    Beantwoorden
  4. Fruit smoothie’s , oh heerlijk! Salade’s , hmmm! Crackers met aardbeien? 😀 Ik weet niet zo snel wat, maar als me wat te binnen schiet, laat ik je het weten! (: Succes!

    Beantwoorden
  5. Zelf drink ik na het hardlopen een zelfgemaakte smoothie! Yoghurt met frozen frambozen of met sinaasappelsap. OHNOMNOMNOM! Healthy, dat zeker, maar ook zalig. Een wrap met kipfilet, bieslook en crème fraîche. Alleen is dat wel wat aan de hoge kant, maar je kan altijd de light versie nemen.

    Beantwoorden
  6. Serbolicious

     /  18 april 2012

    Ik ga ook weer beginnen maandag..
    Heb het eerder gedaan & wil wel een paar recepten voor je opzoeken als je wilt.. Heb de receptenboeken..

    Beantwoorden
  7. Ik heb dit ook een tijdje gedaan en het is een handig ‘dieet’. qua eten kan ik je niet echt helpen, want dat is ook echt mijn struikelblok!

    Beantwoorden
  8. Smoothies zijn lekker!

    Beantwoorden

Geef een reactie

