• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Question Sunday || Wat is jullie favoriete nagellak merk?

Ik ben mijn nagels weer aan het laten groeien en gebruik daarom ook steeds meer nagellak de laatste tijd. Iedereen heeft wel voorkeuren. Ik vroeg me daarom af:

”Wat is jullie favoriete nagellak merk?”

Die van mij is absoluut China Glaze, wat nogal raar is. Ik heb er maar één nagellakje van, maar ik vind het kwastje en de structuur zó fijn. Ik kies hem vaak, omdat het voor mijn nagels gewoon véél beter werkt. Doordat het een wat dunnere structuur is, word het niet gelijk zo’n dikke laag. Ik wil er graag meer van!

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Hmm, dat is een moeilijke. Ik vind de lakjes van OPI het fijnst denk ik 🙂

    Beantwoorden
  2. Bij mij ook zowiezo china glaze.
    Niet super duur, lakt goed, blijft lang ongechipt.
    Van opi ben ik ook wel fan van maar daar heb ik er maar 2 van omwille vd prijs.

    Beantwoorden
  3. Uhmmm. Drugstore: Catrice. Anders: Ik kan niet kiezen tussen CG, Essie of OPI (a)

    Beantwoorden
  4. Ik denk dat ik voor Catrice ga. Ik heb niet veel dure merken (mijn duurste lakje is volgenes mij van Models Own, een Brits merk dat ook heel fijn is), maar wel veel budgetlakjes van Catrice. Ze lakken gewoon fijn, helaas chippen ze op mijn nagels wel snel, maar dat doet elke lak.

    Beantwoorden
  5. Ik heb niet echt een favoriet nagellak merk, als ik toch moet kiezen ga ik denk ik voor Catrice, omdat ze zo lekker betaalbaar zijn en leuke kleurtjes hebben. Maar ze blijven alleen niet zo goed zitten op mijn nagels.. Binnenkort ga ik China Glaze en OPI proberen:)

    Beantwoorden
  6. ik heb echt 3 favoriete merken, kan daar echt niet tussen kiezen: ChinaGlaze, Catrice en O.P.I.

    Beantwoorden
  7. Ik draag niet vaak nagellak, maar heb – verrassend genoeg – een fijne van Clinique ontdekt! Alhoewel ik O.P.I. ook echt super vind!

    Beantwoorden
  8. Ik heb veel verschillende merken, maar NYX is amazing, maar op nummer 1 staat toch wel de H&M!

    Beantwoorden

Geef een reactie

