• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Fotografie || Dierentuin

Als je mij op Twitter volgt, weet je misschien dat ik vorige week dinsdag naar de dierentuin (Blijdorp) ben geweest. Ik had een tijdje terug natuurlijk de Canon EOS 600D gekregen van mijn opa en daarom ging ik samen met hem en mijn moeder om de dieren te fotograferen. Ik ben helemaal niet professioneel, want ik weet nog niet zoveel van spiegelreflex camera’s, maar ik vind de foto’s toch wel geslaagd! Al was het wel lastig als er ramen voor zaten, omdat sommige nogal vies waren. De foto’s komen van Facebook, dus de kwaliteit is wat minder geworden daardoor… Teveel geklets! Kijk vooral even verder naar de foto’s.

Ik heb er nog véél meer gemaakt, maar dit zijn mijn favorieten! Het was een hele leuke dag en ik wil zeker meer dierentuinen bezoeken. Het is zo leuk om dieren te fotograferen. Het is ook een kwestie van geluk. De dieren moeten maar net zin hebben om leuk te doen!

Vind jij fotograferen leuk en wat fotografeer je het liefste?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. mooi gedaan! Grappig, die toekan en die hyena kijken de zelfde kant op xD

    Beantwoorden
  2. je hebt echt prachtige foto’s gemaakt!

    Beantwoorden
  3. Echt mooie foto’s heb je gemaakt meis! Dierenfotografie is niet altijd even makkelijk :3

    Beantwoorden
  4. Gave foto’s zijn het geworden 😀

    Beantwoorden
  5. Mooie foto’s! Krijg er meteen jeugdsentiment van… Misschien een keer met vriendlief naar dierentuin 🙂

    Beantwoorden
  6. Mooie foto’s!

    Beantwoorden
  7. Mooie foto’s! Ik vind fotografie ook heel leuk, en ga zelf ook altijd voor flora en fauna. Ook mijn eigen huisdieren zijn vaak de pineut 😉

    Beantwoorden
  8. Mooie foto’s xx

    Beantwoorden
  9. Ik had ze al gezien (en gereageerd geloof ik ook?) op facebook. Ik vind het echt superfoto’s !
    liefs,x

    Beantwoorden
  10. Mooie foto’s! Die van de krokodil vind ik echt super knap gemaakt terwijl je je camera nog maar zo kort hebt. 🙂

    Beantwoorden
  11. Ooh wat een gave foto’s! Wat voor lens heb jij erop zitten? Ik kwam in Artis echt niet zo ‘dicht’ bij de dieren zegmaar haha

    Beantwoorden
  12. Whoaw wat een mooie foto’s! Met welke camera maak je ze?

    Liefs,
    jolien

    Beantwoorden
  13. Wauw, kwaliteit pictures, gorgeous! Geweldige foto’s heb je gemaakt zeg. 🙂

    Beantwoorden
  14. Leuk! Toevallig vandaag ook een post geplaatst met foto’s van Blijdorp 😀 Hoe mooi is die dierentuin!
    Je foto’s zijn erg mooi geworden, zeker gezien je nog niet zoveel ervaring hebt met een spiegelreflex.
    Zelf fotografeer ik ook maar helaas is het altijd zo’n gesleep om mijn camera mee te nemen waardoor ik het niet vaak doe.

    Beantwoorden

Geef een reactie

