• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,968 bezoekers

Nieuwe Layout!

Schrik niet! Het is nog steeds Victory Vanilla. Ik heb zoals jullie waarschijnlijk wel zien, de layout veranderd. De mogelijkheden zijn op het moment nog niet groot, omdat ik geen eigen domein heb en dergelijke. Ik hoop dit in de toekomst wel te hebben, maar voor nu is het er helaas nog niet. Toch wilde ik wat nieuws en daarom ben ik gaan knutselen met de header. Het is helemaal mijn stijl en ik ben er erg tevreden over! 😀 Ik vond de oude namelijk wat grauw ogen en ik wilde liever wat vrolijks.

Wat vinden jullie van de nieuwe layout? 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

14 reacties

  1. Erg leuk gedaan!

    Beantwoorden
  2. dat heb je super mooi gedaan!

    Beantwoorden
  3. Schattig!

    Beantwoorden
  4. Schattige header! 😀

    Beantwoorden
  5. Superschattig!

    Beantwoorden
  6. Ik vind ‘m supercute & leuk!

    Beantwoorden
  7. Auwh het is echt heel mooi 😀

    Beantwoorden
  8. mysupersweetlife

     /  4 juni 2012

    Leuk!!!!

    Beantwoorden
  9. Lekker vrolijk!

    Beantwoorden
  10. Gorgeous! Heerlijk die kleuren, I like it!

    Beantwoorden
  11. Hele leuke layout!

    Beantwoorden
  12. Leuk gedaan! Lekker fris 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

