• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Tag || Let’s Get Very Personal

Ik heb deze tag al meerderen malen voorbij zien komen. Hij is erg lang, maar ik vind hem zeker de moeite waard! Ik heb hem bij anderen ook helemaal gelezen en het is zo leuk, want sommige dingen weet je gewoon niet over iemand. Let’s start!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Zeker weten! Kom maar op met die vragen.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Dat was precies een week geleden. Mijn hondje werd toen geopereerd aan de tumor in haar tepel.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik ben bezig met Weight Watchers zoals sommige van jullie wel weten. Dat betekend dat ik al snel trek heb in allerlei dingen. Ik zou nu best graag chocolademelk, ijs, koekjes en taart naar binnen willen werken.

Als je iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Mijn vriend, Nathan.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik vind kinderen super leuk en ik wil later ook graag een kindje, maar tien vind ik wel heel veel. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat kan betalen. Kinderen zijn niet bepaald de goedkoopste. Ik zou dan toch kiezen voor geen kinderen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn ventilator, omdat het net een benauwde sauna is.

Staat je bed tegen meer dan één muur aan?
De ene kant staat tegen mijn verwarming en de anderen tegen de muur, dus nee.

Waar denk je op dit moment aan?
Of er mensen zijn die nog niet zijn afgehaakt met lezen van deze tag.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik heb niet heel veel vrienden, dat komt door wat er allemaal gebeurd is. Maar ik ben zeker weten iemand die klaar staat voor vrienden.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik frunnik dan aan mijn handen en ik pulk dan het liefst aan mijn nagels. Ik probeer het te verminderen. Vroeger beet ik nagels, dus het is al een verbetering!

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Als je me dit een jaar geleden zou vragen, zou ik absoluut nee gezegd hebben. Nu moet ik zeggen dat ik mensen best wel weer leuk begin te vinden.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik ken wel wat mensen die me heel erg goed begrijpen, maar volledig denk ik niet. Ik begrijp ook niemand 100%.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik zit half slapend in mijn bed met een laptop op mijn schoot en er zijn enorm veel mensen op Twitter die me zo aan het lachen maken. Daarbij is het weer gelukkig lekker en dat maakt me ook vrolijk!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ik denk het wel. Ik zou dan weten wat ik verkeerd deed en dan kan ik het opnieuw doen. Het nadeel vind ik, is dat je dan niet meer bent wie je nu bent. Ik ben geworden door alle problemen die ik heb meegemaakt en daar ben ik juist blij mee!

Vertel jij je ouders alles?
Ik vertel veel, maar écht alles…

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Mijn vriend rookt niet, maar zou hij dat wel doen, dan zou ik het niet super smakelijk vinden. Ik zou het hem ook niet verbieden, maar lekker is anders.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Dat kan ik echt niet van te voren bedenken.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, want dat is simpel! Dat is mijn vriend waar ik nu nog steeds iets mee heb.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk vooral aan het heden en het hier en nu. Het verleden probeer ik zo min mogelijk aan te denken. Ik ben wel iemand die graag wilt weten wat er komen gaat en daar denk ik dus ook veel over.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Dat is ongeveer 6/7 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja, ik denk het wel. Iedereen heeft zijn mindere punten, maar dat betekend niet dat ik iemand ben waar je moeilijk mee om gaat.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Absoluut niet! Dat was namelijk mijn moeder.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Ik drink eigenlijk alleen water, dus dat is ook het laatste!

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een tweepersoons bed en ik zou niet zonder kunnen.

Hou je van regen of haat je het?
Ik vind het echt niet fijn. Mijn pony gaat dan raar staan, mijn kleding gaat er van stinken en mijn make-up zit dan ergens op mijn knieën.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ik had andere hulp nodig vorig jaar, intensiever. Wat ik gelijk tegen mezelf (én anderen) zei was dat ik niet opgenomen zou worden. Nooit niet. Toch gebeurde het. (Ben er uiteindelijk dankbaar voor)

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik vind het lastig. Ik heb mijn ups en downs en ik heb van beide een beetje. Toch hoop ik dat ze optimist denken.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik moest erg lachen om deze vraag. De enige waarbij ik meestal in de auto zit is mijn familie. Dan is het de verloofde, van de zus van mijn vriend… Lekker ingewikkeld!

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien en met wie?
Ik ga niet zo vaak, omdat ik het duur vind. De laatste was denk ik Harry Potter 7 deel 2 samen met mijn vriend.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Vaak genoeg door vriendinnen van vroeger.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nah. Ik zou liever meegaan op vakantie! Vind ik veel leuker.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb nooit echt een relatie gehad hiervoor.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Bij een concert! Ik ben er nog nooit geweest en het lijkt me zó leuk.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, ik heb niet speciaal een type waar ik op val. Iedereen is anders.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ik zou het niet meer weten, maar ik hoop van niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Op zich ben ik best snel klaar, maar ik vind het heerlijk om er wat meer tijd in te steken. Dus ik denk het wel!

Ben jij snel jaloers?
Helaas kan ik dat best snel zijn. Het is wel al een stuk minder dan dat het was.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment?
Nee, ik denk het niet. Iedereen die ik lief heb is vlakbij.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Omdat mijn hondje ziek was, is dat de persoon die me zover kreeg! Ja. Ik tel mijn hond als een persoon.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee, het is al zo lang geleden. Ik maak me er echt niet druk om.

Wat doe je morgen?
Uitslapen en heerlijk met mijn vriend zijn.

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, helemaal niet!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
De mensen die ik ontmoet heb tijdens mijn opnamen.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee, voor zover ik weet niet.

Houd je van suikerspinnen?
Of course!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, ik val elke week tegen mijn vriend in slaap.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een 7!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, hoor. Daar ga ik vaak beter mee om.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik probeerde mijn honderdste poging om in slaap te komen.

Wat is je stemming op dit moment?
Normaal. Ik ben vooral erg moe.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder. Ik maakte haar namelijk wakker.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Er gebeuren zoveel dingen die me heel blij maken.

Met wie was je gisteravond?
Met het gezin en mijn opa heerlijk in de tuin. We hadden volle buikjes van de pannenkoeken, hmmm.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Dat vind ik echt de taak voor een jongen. Ben ik veel te verlegen voor, hihi.

Heb je plannen voor dit weekend?
Nog niet. Ik denk vooral lekker veel buiten zitten en genieten.

Dit was hem! Als je hem wilt overnemen, ga je gang!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Blijft leuk om te lezen!

    Beantwoorden
  2. Hij blijft idd leuk om te lezen! ik zou hem ook nog wel eens willen doen, ben echt into tags tegenwoordig, maar dat mag niet gaan overdrijven 😀

    Beantwoorden
  3. Leuke tag! Stiekem moest ik wel lachen waar je aan dacht, op dat moment zat ik nog trouw te lezen. ^^ YEA Panneeekooekuh! Ik wil die ook weer nammen, heb daar zo een zin in.

    Beantwoorden
  4. Leuke tag! ik vind het leuk blijven om te lezen.

    Beantwoorden
  5. Leuke tag! Ik krijg ook zin in die taart.. xD

    Beantwoorden
  6. Deze tag verveeld gewoon niet! Bijzonder xD Ik vindt dat je het onwijs leuk heb ingevuld! 😀

    Beantwoorden
  7. happyannanas

     /  12 juni 2012

    Echt leuk om alle antwoorden te lezen! Ik word heel vrolijk van je blog.
    Liefs, Anna

    Beantwoorden

Geef een reactie

