• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

MAX Baked Eyeshadow & Eyeliner

Ik ben eergisteren met mijn moeder langs de Action geweest. Ik ging er eigenlijk heen voor de lipsticks en mascara, omdat ik daar goede dingen over had gehoord. Er lag van alles, maar precies hetgeen dat ik zocht was er niet (meer). Ik had ook goede reviews gelezen over de oogschaduwpalletjes en daarom nam ik er daar één van mee. Ik wist niets over de eyeliner, maar het maakte me wel nieuwsgierig!

Mijn eerste indruk is goedkoop. Dat is het natuurlijk ook, maar zo oogt het ook wel vind ik. Het oogschaduwpallet is duidelijk gemaakt van plastic. De eyeliner vind ik er dan wel weer wat beter uitzien! Natuurlijk kun je geen prachtige verpakkingen verwachten voor het geld dat je ervoor betaald.

De kleuren vind ik er wel heel erg mooi uitzien. Ze bevatten allemaal een glans, waar ik persoonlijk erg van hou. Dit is 471 Brown & Beige.

De eyeliner heeft een normaal kwastje, al moet ik zeggen dat ik hij me niet zo makkelijk lijkt. Hij is wat groter dan dat ik meestal zie bij vloeibare eyeliners.

Het oogschaduwpalletje kost €1,29 en de eyeliner is €0,69!

Al met al is de eerste indruk redelijk goed. Ik ga de producten gebruiken en uitgebreid voor jullie testen. Er komen binnenkort ook nog reviews van en dan zullen jullie mijn uiteindelijke oordeel horen. Er komt ook nog een ooglook waarbij ik beide producten gebruik, dus volg me op BlogLovin om op te hoogte gehouden te worden!

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden!

    Beantwoorden
  2. ik heb zelf ook een aantal van die oogschaduw quads en vind ze echt super ;D

    Beantwoorden
  3. Mooie producten heb je gekocht, ben heel benieuwd naar de eyeliner! De palette zelf heb ik ook en de pigmentatie is echt mind-blowing.. wauwie!

    Beantwoorden
  4. amyandnickyblog

     /  24 mei 2012

    Het palette ziet er zeer goed, ben benieuwd naar reviews!

    Beantwoorden

Geef een reactie

