• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Wishlist || MAC oogschaduws

Make-up is al een aantal jaar een hobby van me. Ik wilde altijd zoveel mogelijk hebben, waardoor ik vaak voor veel goedkope dingen ging. Eerst maakte het me niet zoveel uit of het goede kwaliteit was. Sinds twee jaar wilde ik betere kwaliteit make-up. Ik ondervond Catrice en Essence en die maakten mijn stash gelijk al wat groter. Maar… ik heb nu liever één duurder product, dan zes goedkope producten. Ik ga daarom per merk en categorie, wishlists maken. De komende weken zullen ze op mijn blog verschijnen. De MAC oogschaduws zijn als eerste aan de beurt!

1. Brule
2. Shroom
3. Cork
4. Satin Taupe

Ik koop niet zomaar in één keer alle oogschaduws die ik mooi vind van €15,00 per stuk. Daarom heb ik voor basiskleuren gekozen. Dit zijn echt kleurtjes die ik elke dag zou gebruiken. Prima voor naar school, werk of gewoon een dagje weg! Ik vind deze oogschaduws totaal geen geldverspilling, omdat het overal toepasselijk bij is. So pretty!

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Satin Taupe is prachtig, ik heb ‘m zelf ook ❤

    Beantwoorden
  2. Mooie oogschaduws om te zien, vooral Satin Taupe. Zelf heb ik ook een aantal MAC oogschaduws versleten en gebruik ze op dit moment niet meer, maar ook omdat ik liever Make Up Store gebruik. Helemaal omdat MAC weer op dieren test, meh! Vind wel de foundations van MAC echt amazing!

    Beantwoorden
  3. Ik wil ook MAC oogschaduws haha. Mooi lijstje heb je! Ik vind het ook zonde om 15,- uit te geven aan iets wat je (bijna) nooit draagt.

    Beantwoorden
  4. ik vindt hun oogschaduws ook super mooi! maar ik vind ze ook weer niet zoo mooi dat ik er zo veel geld aan uit zou geven. Misschien later.
    xx♥

    Beantwoorden
  5. Mooie keuzes:) Ik heb shroom en cork ook en ben er blij mee! Als ik een matte look maakt vind ik het altijd leuk om shroom te gebruiken als subtiele highlighter, andere highlighters zijn dan vaak toch te glitterig, shroom is echt subtiel! Cork vind ik geweldig om als subtiele creasekleur te gebruiken om toch een beetje diepte te creeeren.

    Beantwoorden

Geef een reactie

