• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Weight Watchers || Week 4

Het was mijn vierde week en ik had er eerst niet zo’n goed gevoel over. Ik dacht dat ik niet zoveel was afgevallen, maar niets was minder waar! Ik ben namelijk 800 gram afgevallen. Dat betekend dat het nu in totaal 3,7 kg is. Bijna 4 kilo dus! Ik ga de komende weken proberen om meer punten in de ochtend en middag te gebruiken. Ik eet al snel wat minder op die momenten van de dag, waardoor ik de neiging heb om de punten die ik over heb na het avondeten te gebruiken voor lekkere dingen. Denk aan koekjes, chocolade enzovoorts. Af en toe wat lekkers is natuurlijk iets anders dan elke avond.

Doordat mijn hondje geopereerd was vrijdag, heb ik niet zoveel meer bewogen en dat wil ik weer op gaan pakken. Het helpt me om mijn conditie te verbeteren, maar misschien gaat het afvallen dan nog beter. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben al blij met waar ik gekomen ben!

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Wauw, super goed van je ๐Ÿ˜€ Ga zo door!

    Beantwoorden
  2. Vier kilo, dat is bijna al vijf hรฉ? Dat is echt incredible! Daarnaast is het ook nog eens een rotperiode waar je toch goed bent in afgevallen, good job. ๐Ÿ™‚ Ga maar eens vier kilo nu bij je dragen, dan weet je pas echt wat het is. :p In gewichten ofzo, stop maar eens voor de grap de hoeveelheid in je broek, is echt zwaar!

    Beantwoorden
  3. GOED BEZIG!! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  4. Je doet ’t goed :D. Ga zo door! ๐Ÿ˜€

    Beantwoorden
  5. Wow, je gaat goed!

    Beantwoorden

Geef een reactie

