• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Question Sunday || Wat is jouw favoriete make-up product?

Elke zondag stel ik een vraag. Dit kan gaan over beauty, maar ook over anderen dingen in het leven. Ik vind het leuk om mijn bezoekers beter te leren kennen en erachter te komen hoe jullie over dingen denken. Laat dus gerust je ongezouten mening horen!

”Wat is jouw favoriete make-up product?”

Ik heb de vraag zelf verzonnen, maar ik vind het wel een lastige. Er zijn zoveel mooie producten. Toch is mijn absolute favoriet toch wel lipstick. Als ik even snel naar de winkel ga, doe ik wat lipstick op en ik ben klaar om te gaan. Ik heb wel lichte, korte wimpers en geen perfecte huid, maar ik voel me zelfverzekerd genoeg om zonder te gaan. Als ik lipstick op heb, voel ik me gelijk een stuk frisser. Of het nu een felroze of een nude lipstick is!

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Mmm, ik denk blush ❤

    Beantwoorden
  2. ik ga voor mascara :3 dat is ook het enige wat ik normaal gesproken door de weeks draag ^^

    Beantwoorden
  3. Op dit moment is mijn favoriete make-up product ook de blush! ❤

    Beantwoorden
  4. Moeilijk ik hou evenveel van Blush & Mascara :D.

    Beantwoorden
  5. Highlighter for sure! Ik hou echt van glowy skin, dus hoe meer highlighter hoe beter vind ik haha:)

    Beantwoorden
  6. Moeilijk, damn. Ik ga voor de oogschaduw, omdat ik hiermee mijn wenkbrauwen mee teken en je kan ook een eyeliner ermee zetten. Woop, 3 in 1!

    Beantwoorden

Geef een reactie

