• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Lipstick || NYX – Chloe

Zoals sommige van jullie weten ben ik gek op lipsticks. Van lichtroze tot rood! Ik vind het allemaal super. Er lag één lipstick in mijn stash die ik nog maar één keer gebruikt had. Toch had ik hem wel al een tijdje. Ik laat jullie vandaag weten wat ik er van vind.

Het eerst wat je waarschijnlijk opvalt, is dat hij best fel is. Het is echt een kleur die erg opvalt als je hem draagt. Het is een roze kleur, maar er zit zeker wel wat paars doorheen.  Ik vind de verpakking van NYX echt super mooi! Het oogt niet goedkoop, dus dat is wel een pluspunt.

Zo ziet hij eruit op mijn lippen. Hij is erg romig, waardoor het makkelijk is om hem op te doen. Ik heb absoluut geen droog gevoel, wat ik bij sommige nog wel eens kan hebben. Hij gaat er wel redelijk snel vanaf. Eén of twee keer wat drinken of eten en je ziet hem bijna niet meer. Ik vind het persoonlijk wel jammer, maar als je het niet erg vind om je lipstick bij te werken, is het geen probleem! Dit is mijn enige NYX lipstick en ik wil er absoluut nog meer van.

Dit merk is onder anderen te koop bij Boozyshop! Prijs: €2,75.

Wat vind jij van deze kleur?

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  17 mei 2012

    Ik ben ook gek op lippenstift, deze is inderdaad wel heel erg mooi!
    Liefs

    Beantwoorden
  2. Mooie kleur!
    Jammer dat hij zo snel eraf gaat maar voor dat prijsje is dat geen ramp 😉

    Beantwoorden
  3. Wauw, het is echt een geweldige lipstick, wat een kleur! Zelf heb ik er ook twee, bij mij vervagen ze ook best snel hoor. Dat is wel een minpunt, want ze zijn echt goed gepigmenteerd!

    Beantwoorden
  4. Wouw goed gepigmenteerd! jammer alleen dat ze best snel vervagen..

    Beantwoorden

Geef een reactie

