• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Fotografie || Mijn hondjes

Ik had jullie al laten weten dat ik pas een nieuwe camera heb gekregen. Gisteren had ik zin om mijn honden op de foto te zetten! Het is nog even spelen, maar ik vind het zo leuk om te doen. Honden bewegen natuurlijk en ik moet zeggen dat de grote hond wel een behoorlijke klus was. Hij rende de hele tuin door en stil zitten wilde hij niet bepaald… 🙂

Ik had er nog veel meer gemaakt, maar dit vind ik de mooiste. Ik moet nog even oefenen, want het ligt er ook aan of de hond op dat moment wel zin heeft om te luisteren!  Ik vind het leuk om te spelen met felle kleuren achter de foto’s. Het geeft een erg mooi effect, vind ik zelf.

Wat vinden jullie leuk om te fotograferen? 

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Mooie foto’s! En wat een schattige honden heb je!

    Beantwoorden
  2. Mooie foto’s! en wat een leuke hondjes 😀

    Beantwoorden
  3. Wat ’n cuties! Leuke foto’s geworden!

    Beantwoorden
  4. Wat een leuke pictures, goede kwaliteit ook! Ik vind het echt leuk, kijk ze ook zitten. :p Zo lijken ze heel lief, terwijl ze even terror gingen zetten. xD

    Beantwoorden
  5. Mooie foto’s! Maar je hebt ook een hele mooie , nieuwe camera 😀

    Beantwoorden
  6. Awh, wat een schattie’s! Je hebt leuke foto’s van ze gemaakt!

    Beantwoorden

Geef een reactie

