• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Weight Watchers || Bezig met Kinect

Het gaat eigenlijk steeds beter. Ik raak meer gewend aan de hoeveelheden met eten. Ik vind het nog lastig om mijn punten te verdelen over de gehele dag. Soms weet je gewoon niet wat je in de avond gaat eten, dus kun je het niet van te voren allemaal uitrekenen. Ook ga ik 4 dagen per week naar school. Ik houd totaal niet van brood en met beleg ben ik ook niet makkelijk. Ik ben nog steeds opzoek naar een fijne vervanging. Ik stond vrijdag op de weegschaal en ik kan met trots mededelen dat ik 1 kilogram ben afgevallen. In totaal nu 2,9 kilogram.  Ongeveer een kilo per week dus! 😀

We hebben hier thuis sinds donderdag de x-box 360 mét Kinect. Er zit het spel Adventures en Kong Fu Panda bij. Ik ben dus echt verslaafd geraakt aan Adventures! Ik heb vrijdag 3 uur lang het spel gespeeld. Je beweegt er ontzettend veel bij en ik vind dit zoveel leuker dan fitnessen. Ik hoop hiermee nog meer af te vallen, maar ik hoop ook dat ik meer conditie krijg.

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Gaat goed dus! Knap van je :D!

    Beantwoorden
  2. Gaat goed, zo te horen! Ik vindt het onwijs goed, leuk & knap van je dat je dit doet & het ook met ons deelt! 😀 Ik heb nog een tipje voor je.. Brood is ook totaal niet mijn ding, vroeger gaf ik er van over.. Heb zoveel soorten gehad, maar begin er nu twee te lusten en ik vindt ze erg lekker! Dit is het maïsbrood ( echt onwijs lekker ). Daarnaast eet ik nu vloer origine.. Ook super brood! Na een tijdje zal ik hier ook weer op uitgekeken zijn, maar dit zijn echt twee broden die ik lekker vindt! Misschien ook iets om uit te proberen? 😀 Je betaalt wel iets meer, maar het brood is in elk geval te eten & lekker!

    Beantwoorden
    • Ik wilde vroeger ook altijd maisbrood eten, maar mijn moeder noemde dat watjesbrood dus ik mocht het nooit haha.
      En Samantha ik vind echt dat je goed bezig bent, ik ben met mijn techniek nog geen 3 kilo kwijt:(

      Beantwoorden
      • Jij hebt al een goed gewicht van jezelf, daarom is het afvallen wat moeilijker! Ik heb overgewicht, dus dan gaat het nog snel. Mijn laatste 10 kilo zullen ook veel moeilijker worden. 🙂 Je kan het! Gewoon doorzetten. 🙂

  3. Wat goed dat het goed gaat:) Kinect lijkt me ook een leuke manier om meer te bewegen!

    Beantwoorden
  4. Oh, nice! Keep up the good work! Oh, Kinect, heel leuk in het begin, maar ik ben toch echt een shooterfan. :’) Zodra GTA of SR op de Kinect komt, haal ik hem weer onder het stof vandaan. xD

    Beantwoorden

Geef een reactie

