• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Question Sunday || Heb jij huisdieren?

Als jullie mijn artikel van vrijdag gelezen hebben, dan weet je dat mijn hond ziek is en volgende week vrijdag geopereerd wordt. Ik vroeg me daarom ook af of jullie huisdieren hebben. Voor mij zijn dieren erg belangrijk en ik vind ze ook geweldig. Natuurlijk verschilt iedereen en vind niet iedereen dieren leuk!

”Heb jij huisdieren, zo ja welke en hoeveel?”

Ik zelf heb drie honden. Een Jack Russel (14), een Jack Russel Black and Tan (7) en een Duitse Dog (4). Ook heb ik een kat en nog wat vissen. Bij ons thuis is het dus best een drukke boel! Ik zelf vind het erg leuk. Ik zou ook echt niet zonder hond kunnen. 🙂

PS: Iedereen een fijne Moederdag toegewenst!

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. ik heb een chihuahua, van 4 jaar 🙂 Love him ❤

    Beantwoorden
  2. ik heb zelf 2 katers atm, broertjes, die 20 mei alweer 3 jaar worden :3

    Beantwoorden
  3. Ik heb een hondje Kay van 5 en een vogeltje kobie, die hebben we nu een jaartje 🙂 allebei leuke beestjes 😀

    Beantwoorden
  4. Helaas niet 😦

    Beantwoorden
  5. Ik heb geen huisdieren! Maar ik wil heel graag een hond, maar mijn moeder doet moelijk 😦

    Beantwoorden
  6. Ik heb huisdieren: 2 katten, kippen (geenideehoeveel) en een cavia 😀

    Beantwoorden
  7. Ah, jack russels zijn cute! 😀 Wij hebben ook huisdieren, zelf heb ik ook twee konijnen, een moeder en dochter, alleen is die dochter twee keer zo groot als haar moeder. :’)

    Beantwoorden
  8. Leuk, dat je zoveel huisdieren hebt! Wij hebben heel lang een konijn gehad, maar hij is overleden door longontsteking.. Erg, jammer.. Nu wil ik een nieuw konijn, maar met name voor mijn moeder – alleen helaas zit ze er nog niet op te wachten.. Af en toe loop ik nog eens sneaky de dierenwinkel in , hihi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

