• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Collectie || Catrice – Coolibri

Catrice neemt ons deze zomer mee naar de tropische plekken op de wereld waar de kolibrie leeft. Deze prachtige vogel staat bekend om zijn kleine en krachtige vleugels waarmee hij boven de meest exotische bloemen zweeft. De collectie zit vol met kleurrijke producten, waar onder anderen ik erg nieuwsgierig naar ben! Kijk snel mee.

 Eye Shadow Pen – €3,49. Deze handige pennen brengen de oogschaduw nauwkeurig aan. Ze zijn erg gepigmenteerd en hebben een zachte structuur.

Golden Glow Eyeliner – €2,99. Dankzij de hoog gepigmenteerde stralend gouden tint, geeft de eyeliner je look een bijzonder elegante en intens zomerse frisheid

 Nectar Gloss – €2,79. Het geeft een trendy ‘wet-gloss’ finish en maakt je lippen onweerstaanbaar zacht met een lichte, semitransparante textuur en subtiele tint.

 Colour Refreshing Lip Balm – €4,99. Verwen daarom je lippen met de crèmige, langhoudende Colour Refreshing lipbalm. Deze lipbalm reageert op de pH-waarde van je lippen en brengt de natuurlijke, subtiele rode kleur naar boven.


Jelly Cheek Tint – €3,99.  Dankzij de lichte vloeibare geltextuur, kun je zelf de kleurintensiteit bepalen en schitterende accenten op je gezicht aanbrengen. Niet alleen je wangen zijn verzekerd van een prachtige rode tint, ook je lippen kun je langdurig rood kleuren.

 Ultimate Nail Lacquer – €2,49. 01 Birds Flying High, 02 Twist Of Lemon, 03 Abloom, 04 Exotica en 05 Virgin Forest.

Het zijn veel felle kleuren en ik ben er erg benieuwd naar! Deze collectie zal vanaf juli t/m half augustus 2012 in de winkel liggen. Catrice wordt verkocht in Kruidvat en Trekpleister.

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. De blauwe lipgloss blijft apart. maar die lakjes<3 i want them ^^

    Beantwoorden
  2. Ik ben er niet zo weg van, mss dat ik de lip balm eens ga proberen, die ziet er wel leuk uit jammer dat de lipsticks van catrice niet in z’on huls zit, die vind ik echt prachtig!

    Beantwoorden
  3. Ik vind de collectie AMAZING, en zou ook graag de lipglosses willen bemachtigen! Ook wel de nagellakken.. eigenlijk ook wel de lipstick.. damn. Bye Bye Monay.

    Beantwoorden
  4. De kleuren allemaal, oh my! Ze zijn allemaal zo leuk! Ahah, de lip balsem! Het lijkt echt precies op Jelly aardbeien pudding van Dr. Oetker! Dat vindt ik zo onwijs lekker.. Nu moet ik dat ook gebruiken, haha! Ook de nagellaken spreken me aan, leuke kleurtjes! 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

