• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Persoonlijk || Mijn hondje

Als je mij op Twitter volgt, of als vriend hebt op Facebook heb je het misschien al gelezen. Mijn lieve hondje van 7 jaar heeft kanker bij haar tepel. Ik heb deze lieverd sinds mijn tiende en ze betekend enorm veel voor me. Ik ben er echt van in shock en ik heb er al heel wat om moeten huilen. Ze wordt volgende week vrijdag geopereerd. Het kan goedaardig, maar ook kwaadaardig zijn en dat weten we dus nog niet. Ik ga gewoon proberen om komende dagen artikels te blijven schrijven! Ik hoop wel dat jullie het niet erg vinden als het even niet lukt.

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Awww sterkte Sam! Ik moet er niet aandenken als mijn hondje dat zou hebben, die beestjes zijn vaak zo belangrijk voor je.

    Beantwoorden
  2. Awh, ontzettend zielig is dit! Arm hondje, maar wat ziet hij er lief uit! Ik hoop dat het goedaardig is.. échtwaar! Sterkte, Samantha & geniet van je hondje in deze tijd! Als een artikel niet lukt, neem de tijd!

    Beantwoorden
  3. yazylicious

     /  11 mei 2012

    Alle begrip natuurlijk en (nogmaals) sterkte en dat alles goed mag aflopen

    Beantwoorden
  4. Wat ’n cutie! Maar wat naar 😦 Hoop dat ’t goed mag aflopen :(!

    Beantwoorden
  5. Oh my, terrible girl! Hopelijk is het goedaardig en halen ze meteen alles weg. Sterkte.

    Beantwoorden
  6. Wat erg! Veel sterkte.

    Beantwoorden

Geef een reactie

