• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Ik heb een spiegelreflex camera!

Woooohooo! Ik had nooit verwacht dat ik zo snel een spiegelreflex camera zou hebben. Ik heb hem ook niet zelf gekocht, want daar heb ik het geld helemaal niet voor. Ik heb hem van mijn opa gekregen en dat is natuurlijk super lief! Het is de Canon EOS 600D en ik heb er de 18-135mm lens bij.

Ik ben echt super blij! Het is nog wel even spelen, want dit is mijn eerste spiegelreflex camera. Ik heb nog niets aan de instellingen gedaan en ik vond de foto’s heel mooi! Dat betekend ook dat de foto’s op mijn site veel mooier worden dan ze waren. Ik moet alleen even uitzoeken van hoe of wat.

Ik heb al wat foto’s gemaakt. Deze hieronder zijn niet bewerkt of iets dergelijks.

Ik zie in elk geval super veel verschil! Ik heb de instellingen nog niet veranderd en dit waren mijn eerste foto’s. Ik vind dit al geweldig, laat staan als ik de camera meer begrijp.

Weten jullie handige sites met tips voor fotografie/instellingen? En welke camera gebruik jij?

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Wat leuk! Ik ben dooool op mijn SLR ❤

    Beantwoorden
  2. Gefeliciteerd!!! Super vet!! Ik ben ook echt super hard aan het sparen voor een spiegelreflex ^^

    Beantwoorden
  3. Oh, wauw! It’s gorgeous! Wat maakt hij goede en kleurrijke pictures. Ze zijn ontzettend scherp. 😀

    Beantwoorden
  4. Whoa prachtige foto’s ook al gelijk:D Ik ben echt jaloers hihi prachtige camera! Ik ga precies deze van de zomer kopen, als mijn belastinggeld gestort is:)

    Beantwoorden
  5. Aww die foto’s zijn echt mooi! Mazzel met zo’n lieve opa! want sparen ervoor duurt anders zó verschrikkelijk lang 😦

    Beantwoorden
  6. Te gek! Wat heb je een geluk, zeg! Deze foto’s zijn al so amazing.. Laat staan wat je verder nog maakt.. Ik ben héél benieuwd! Nu kan ik niet meer wachten tot ik het geld heb om ook een spiegelreflex te kopen! Zo vet & het begrijpen van de instellingen komt vast met de tijd! 😀

    Beantwoorden
  7. Wat leuk!! Liefs,

    Beantwoorden

Geef een reactie

