• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Inspiratie || Nail Art #2

Het is weer tijd om wat inspiratie op te doen! Ik zelf vind het heerlijk om naar nail art foto’s te kijken. Ik wil er daarom ook een aantal met jullie delen. Vorige keer deed ik nail art van verschillende blogs. Deze keer zijn alle foto’s van JeeA Lee! Alle rechten gaan dan ook naar haar toe.

 

Ik zou willen dat ik ook zo goed was! Wat een prachtige creaties. 🙂

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Wouw zij is echt een artiestl;o. de enige die mij nog
    “zou lukken” is degene met strikjes en polkadot. De rest is echt moeilijk maar toch echt WAUW.

    Beantwoorden
  2. Wish I could do that 😦

    Beantwoorden
  3. Wow, zij maakt wel hele mooie nailarts! Dat zijn geen nailartnails meer, maar echt kunstwerken. Gorgeous om te zien zeg!

    Beantwoorden
  4. What ? Dit zijn plaatjes, wauw! Geweldig om te zien & wat kan ze dit toch zo erg goed!

    Beantwoorden

Geef een reactie

