• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Spam je blog!

Ik vind het heerlijk om nieuwe blogs te ontdekken! Daarom mogen jullie vandaag jullie blog spammen. Ik heb het al een keer eerder gedaan, maar ik heb toen echt een paar hele leuke gevonden. Het lijkt me daarom leuk om nog meer blogs aan mijn BlogLovin lijst toe te kunnen voegen.

Daarbij is er ook een kans dat anderen nieuwsgierig worden en ook naar je blog kijken. Extra bezoekers zijn altijd leuk, toch? πŸ™‚ Kopieer het stukje hieronder en vul hem in! Ik ben in elk geval erg benieuwd.

Eigen naam:

Blognaam:

Hoe lang bestaat je blog?

Waar schrijf je over?

Wil je nog iets kwijt?

Een reactie plaatsen

22 reacties

  1. yazylicious

     /  8 mei 2012

    Eigen naam: Yasmin.

    Blognaam: yazylicious http://www.yazylicious.nl/

    Hoe lang bestaat je blog? sinds januari 2012

    Waar schrijf je over? BEAUTY πŸ™‚ & soms wat persoonlijke dingetjes

    Wil je nog iets kwijt?

    Super leuk idee dit Samantha πŸ˜‰

    Beantwoorden
  2. Passion 2 Create

     /  8 mei 2012

    Leuk, ik ga gezellig spammen, komt ie!

    Eigen naam:
    Sandy

    Blognaam:
    Passion 2 Create

    Hoe lang bestaat je blog?
    Sinds 6 februari 2011

    Waar schrijf je over?
    Passion 2 Create schrijft over hobby’s. Creatieve hobby’s, passies. Passies voor creatieve hobby’s, maar ook passies voor beauty en lifestyle. De artikelen bevatten informatie, tutorials, workshops, reviews en we organiseren winacties.

    Wil je nog iets kwijt?
    Terugspammen? Dat kan! http://passion2create.nl/blog/?p=1196

    En dan blogje nummer 2….

    Eigen naam:
    Sandy

    Blognaam:
    Sandy’s krabbels

    Hoe lang bestaat je blog?
    Sinds september 2009

    Waar schrijf je over?
    Dit is mijn online dagboek. Hier vertel ik wat ik meemaak, voornamelijk met mijn zoontje. Soms ook gezondsheids updates of gewoon fotomomentjes die ik wil delen.. Dit blog is voor familie, vrienden en geΓ―nteresseerden het leukst om te lezen, maar iedereen is welkom hier.

    Wil je nog iets kwijt?
    Terugspammen kan ook op dit blog: http://www.sandyhasselt.nl/blog/?p=578

    Beantwoorden
  3. MooiBlog

     /  8 mei 2012

    Eigen naam: Lotte
    Blognaam: MooiBlog (www.mooiblog.nl)
    Hoe lang bestaat je blog? Sinds dit jaar, dus nu 5 maanden.
    Waar schrijf je over? Beauty, fashion, lifestyle & showbizz.
    Wil je nog iets kwijt? Sympathiek dat je dit doet!

    Beantwoorden
  4. Eigen naam: Priscilla
    Blognaam: http://www.glim.org
    Hoe lang bestaat je blog? In deze vorm sinds November 2010
    Waar schrijf je over? Beauty! Persoonlijke en creatieve dingetjes!
    Wil je nog iets kwijt? Ja, lekker spammen maakt me blij! Hihi

    Beantwoorden
  5. Eigen naam: Esmay
    Blognaam: My sweet candy life
    Hoe lang bestaat je blog? Sinds augustus 2010 (daarvoor was ’t een andere naam, ander doel, maar ik blog sinds februari 2010)
    Waar schrijf je over? Alles wat ik leuk en interessant vind, en wat mij bezig houd!

    Beantwoorden
  6. Annemarijn

     /  8 mei 2012

    Eigen naam: Annemarijn

    Blognaam: My Pretty Diary

    Hoe lang bestaat je blog?: De blog bestaat sinds 30 december 2011. (Ik schrijf erbij sinds 8 april 2012)

    Waar schrijf je over? Ik schrijf over lifestyle, maar steeds vaker ook over beauty!

    Beantwoorden
  7. Eigen naam: Sarah

    Blognaam: SarahDiiamonds (http://sarahdiiamonds.blogspot.com/)

    Hoe lang bestaat je blog? Gho nog niet zo heel lang van dit jaar pas, maar ik ben al wel langer met beauty bezig en ben daarna echt aan een blog begonnen na even nadenken. en het bevalt me heel goed!

    Waar schrijf je over? Vooral beauty.

    Beantwoorden
  8. Eigen naam:
    Mayara Esther

    Blognaam:
    Strawberry with Sugar (www.strawberrywithsugar.nl)

    Hoe lang bestaat je blog?
    Sinds 28 december 2011

    Waar schrijf je over?
    Ik schrijf over verzorging tips, fashion en lifestyle.

    Liefs, Mayara Esther

    Beantwoorden
  9. Eigen naam: Miriam

    Blognaam: NailTalk

    Hoe lang bestaat je blog? vanaf januari, echt een groentje nog.

    Waar schrijf je over? alles wat met nagels, nagellak, swatches ed te maken heeft!

    Wil je nog iets kwijt? Kom je eens kijken?

    Beantwoorden
  10. Leuk altijd deze spamposts!

    Eigen naam: Liliane

    Blognaam: Your Daily Intake – http://yourdailyintake.com

    Hoe lang bestaat je blog? Ik blog al heel wat jaartjes maar in de huidige vorm sinds half februari!

    Waar schrijf je over? Beauty, Fashion, Gadgets, DIY, Food (glutenvrij) en allerlei geinige dingetjes die ik tegenkom πŸ™‚

    Wil je nog iets kwijt? Jullie zijn allemaal welkom op mijn blog. Feest! Wil je zelf spammen dan kun je in de rechterkolom van mijn blog een link naar mijn spampost vinden!

    Beantwoorden
  11. Eigen naam: Anne

    Blognaam: Blush Much – http://www.blushmuch.nl

    Hoe lang bestaat je blog? Sinds eind oktober vorig jaar, dus zo’n 7 maanden!

    Waar schrijf je over? Voornamelijk over beauty, maar ik wil ook meer fashion erbij gaan doen!

    Wil je nog iets kwijt? Mijn laatste post was mijn shoplog van een weekendje Antwerpen. Dus als je benieuwd bent wat ik o.a. in de Forever21 en de MAC heb gekocht neem dan vooral een kijkje!:D

    Beantwoorden
  12. Ik hou van dit soort posts! daar vind ik altijd zulke leuke nieuwe blogs tussen
    Eigen naam:
    Arletta

    Blognaam:
    Fabulous Polish

    Hoe lang bestaat je blog?
    Sinds 19 april 2012, bijna een maandje dus.

    Waar schrijf je over?
    Ik schrijf voornamelijk over nagellak en nagelverzorging, budget lakken, swatches, reviews, nail art, soms ook nog welleens over andere dingetjes.

    Wil je nog iets kwijt?
    Dat ik het heel leuk vind dat je zo’n spamactie houdt haha. en dat mensen eens een kijkje mogen nemen op mijn blog πŸ™‚

    Beantwoorden
  13. Eigen naam: Simone Diederich

    Blognaam: Chica de Ahora – http://chicadeahora.blogspot.com

    Hoe lang bestaat je blog? Morgen bestaat hij een maand, maar hij is al succesvol!

    Waar schrijf je over? Fashion & Beauty.

    Wil je nog iets kwijt? Kom ook eens kijken bij mijn blog en volg me πŸ™‚

    http://chicadeahora.blogspot.com

    Beantwoorden
  14. Eigen naam: Gerrianne

    Blognaam: yourbeauuty – http://yourbeauuty.blogspot.com/

    Hoe lang bestaat je blog? Een paar maanden

    Waar schrijf je over? Ik schrijf over beauty, fashion, lifestyle met een persoonlijk tintje!

    Wil je nog iets kwijt? Er is niet iets specifiek’s wat ik kwijt wil, maar wat ik wel wil zeggen is dat iedereen ontzettend welkom is op mijn blog.. Ik probeer oprecht te schrijven en naast beauty ook op diverse diepere onderwerpen in te gaan.. En wat ik natuurlijk ook nog eventjes kwijt wil is dat ik het hartstikke leuk vindt dat je deze gelegenheid geeft, Samantha! Dankjewel! Liefs, Gerrianne

    Beantwoorden
  15. mysupersweetlife

     /  8 mei 2012

    Eigen naam: Tineke

    Blognaam: My Super Sweet life

    Hoe lang bestaat je blog? rond de 4,5 maand

    Waar schrijf je over?
    beauty en een klein beetje fashion
    Wil je nog iets kwijt?
    Nu onmiddellijk allemaal mijn blog bezoeken πŸ˜›
    http://www.MySupersweetlife.com

    Beantwoorden
  16. Eigen naam: Cynthia
    Blognaam: Beauty Koning – http://beautykoning.com/
    Hoe lang bestaat je blog? Sinds 27 april alweer één heel jaar!
    Waar schrijf je over? Ik schrijf voornamelijk over beauty, make-up, dagelijkse dingen waar je tegen aan kan lopen als je in de weer bent met make-up + de projecten die ik heb lopen.
    Wil je nog iets kwijt? YES. Ik vind het gaaf dat je ons de kans geeft om te spammen! Zo leren we weer nieuwe blogs kennen. πŸ™‚

    Beantwoorden
  17. xnoodlesoop

     /  9 mei 2012

    Eigen naam: Judith
    Blognaam: Prutjes – http://prutjes.blogspot.com
    Hoe lang bestaat je blog? Uhm. Even kijken, Sinds 9 januari dus dat is alweer 4 maandjes!
    Waar schrijf je over? Ik schrijf over vanalles. Voornamelijk een soort, ja, columns/artikelen/verhaaltjes. Over wat me bezig houdt, muziek. Van alles eigenlijk! En heel af en toe, als ik in een dicht-bui ben, komt er eens een gedichtje voorbij.
    Wil je nog iets kwijt? Hoi hoi C: Nee, ik wil even zeggen dat ik hoop dat er in de toekomst meer blogs komen zoals die van mij, dus met artikelen en columns en dingen. Want ik vind het leuk om te lezen =D

    Beantwoorden
  18. Eigen naam: Steffie

    Blognaam: Miss073–> http://www.miss073.com

    Hoe lang bestaat je blog? Sinds oktober 2011

    Waar schrijf je over? Beauty, persoonlijke dingen, dingen die me zijn opgevallen… maar de hoofdlijn is toch echt beauty

    Wil je nog iets kwijt?
    er loopt nu een leuke win actie ter ere van de verjaardag van Astrid, ( test af en toe dingetjes uit) dus neem vooral een kijkje!

    Beantwoorden
  19. Eigen naam: Stefanie

    Blognaam: Sinnerbeauty

    Hoe lang bestaat je blog? Nog geen maandje ! I’m a virgin πŸ˜‰

    Waar schrijf je over? Het is een beautyblog met een sporadische post over cupcakes, taarten, etc.

    Wil je nog iets kwijt?

    Ik hou van Spam je Blog posts ! Zo kan ik nieuwe blogs leren kennen en volgen πŸ™‚

    Beantwoorden
  20. The Beauty Buffer

     /  14 mei 2012

    Wat lief dat je ons die kans hier geeft! Mijn blog is http://www.thebeautybuffer.nl, en daar vind je allerlei (persoonlijke) artikelen over beauty, fashion en lifestyle! πŸ™‚ Reviews, fotoverslagen, how-to’s en ook meer persoonlijke artikelen zoals een fotodagboek en kijkjes in mijn stash en huis/leven! πŸ™‚ Er is op dit moment ook een super leuke winactie van het merk Balm Balm! Zeker meedoen dus πŸ˜‰

    Beantwoorden
  21. Eigen naam: Jana
    Blognaam: The side of my story –> http://thesideofmystory.wordpress.com/
    Hoe lang bestaat je blog? Een goede maand ondertussen
    Waar schrijf je over? beauty en persoonlijke artikelen

    Beantwoorden

Geef een reactie

