• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Weight Watchers || Mijn tweede week is alweer voorbij

Mijn tweede week is nu voorbij en het verliep veel soepeler dan de week ervoor! Ik weet nu van producten die ik vaker gebruik de punten al uit mijn hoofd. Het is soms wel even puzzelen, aangezien je verplicht bent je dagpunten op te maken.

Ik heb deze week ook veel lekkere dingen gegeten. Namelijk een donut, tompouce en pannenkoeken! Het kan gewoon allemaal, zolang je binnen je punten blijft. Natuurlijk heb ik dat niet binnen één dag gedaan, maar allemaal op een verschillende dag. Het was natuurlijk Koninginnedag en ik wilde mezelf toch wel trakteren op wat lekkers. Ik heb wel problemen met de lunch, omdat ik best moeilijk ben met broodbeleg en dergelijke. Ik eet het wel, maar niet met veel plezier.

Ik ben deze week dan ook goed afgevallen! Namelijk 1,6 kilogram. Veel meer dan vorige week! Ik was echt verrast en heb me zelfs twee keer gewogen, omdat ik het niet kon geloven. Ik ben zo blij! Ik ben nu in totaal 1,9 kilogram afgevallen. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan als nu.

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Wauw, wat goed zeg :D! Ga zo door!

    Beantwoorden
  2. Wauw! Goed, ga zo door!

    Beantwoorden
  3. Wat fijn dat het zo goed gaat!!

    Beantwoorden
  4. Goed zo, Sam! 😀 Heel veel succes verder.

    Beantwoorden
  5. Wauw girl, almost 2 kilo! Keeeep up tha good work!

    Beantwoorden
  6. Goed gedaan!!

    Beantwoorden
  7. Wat ben je goed bezig! Topper! Ga zo door 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

