• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Question Sunday || Gebruik jij alleen dierproefvrije make-up?

Er zijn veel merken die dierproefvrij zijn, maar er zijn helaas ook nog merken die nog wel op dieren testen. Daarom is de vraag van deze week:

”Gebruik jij alleen dierproefvrije make-up?”

Ik vind het een lastige vraag. Ik ben echt gek op dieren. Ik vind het heel erg fijn als een merk dierproefvrij is. Dat maakt het ook gelijk een stuk fijner! Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook gewoon make-up koop die wel getest is op dieren. Ik vind het echt verschrikkelijk en ik hoop nog steeds dat elk merk uiteindelijk dierproefvrij wordt. Ik probeer er wel zoveel mogelijk op te letten!

Hoe zit het bij jou? Laat gerust je mening horen!

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Wat een enorm goede vraag! Ik heb geen idee, maar ik hoop het wel.. Vooral op huidverzorging kijk ik altijd of het dierproef vrij is, maar vaak ik is dit zo! Ik vindt het niet fijn als ik wat op m’n huid smeer, het ook op dieren getest is. Binnenkort ga ik alles even bij langs met die leuke app voor dierproefvrije make-up 😀 Ik ben benieuwd naar andere antwoorden!

    Beantwoorden
  2. Goede vraag! Zelf gebruik ik ook merken die wel op dieren hebben getest, want dan vind ik die producten gewoon zo fijn. Maar ik vind het ook wel weer belangrijk dat het cruelty free is. Eerder dacht ik van: so what? ik eet ook vlees, niet veel maar ik eet ’t wel. Maar nu heb ik zoiets van: elke kleine dingetjes helpen. Dus ik probeer er wel op te letten, maar soms lukt dat gewoon niet. 🙂

    Beantwoorden
  3. over het algemeen gebruik ik voor zover ik weet wel alleen dierproefvrije make-up. ik probeer er altijd zo veel mogelijk op te letten 🙂

    Beantwoorden
  4. Helaas gebruik ik het wel, feel bad about it. Maar ik koop bijvoorbeeld nauwelijks nog make-up wat daarop is getest. Ik probeer er echt op te letten, daarom ben ik ook zo blij met de app!

    Beantwoorden
  5. Ik voel me een heel slecht persoon als ik zeg dat ik er nooit op let, maar zo is het eigenlijk wel. Ik probeer er wel op te letten, maar als ik echt een hele mooie lipstick zie ofzo, dan koop ik hem wel ook al is hij niet dierproefvrij..

    Beantwoorden
  6. Annemarijn

     /  8 mei 2012

    Ik let er niet echt op.

    Beantwoorden

Geef een reactie

