• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Doel || Ik wil meer boeken lezen

Vroeger las ik heel veel. Zoveel dat ik veel te vaak te laat ging slapen. Ik kon nooit stoppen met lezen, omdat ik zo graag wilde weten wat er ging gebeuren of hoe het zou eindigen. Sinds een paar jaar is het verminderd en dat vind ik ontzettend jammer. Lezen geeft me zoveel ontspanning. Ik zit gewoon in een anderen wereld, één waar ik niet hoef na te denken over mijn eigen leven. Daarom ga ik vanaf vandaag een doel voor mezelf stellen.

Ik wil minimaal 3 keer per week een half uurtje lezen. Tijd voor mezelf nemen, geen gebruik maken van internet en anderen dingen waardoor je afgeleid wordt.  Dat kan namelijk al zo snel gebeuren tegenwoordig.

Ook denk ik eraan om één keer per één/twee weken een ander doel voor mezelf te stellen. Ik schrijf dan een artikel over hoe mijn vorige doel is gegaan en welk doel ik deze keer heb.  Natuurlijk ook of het vorige doel gelukt is of niet! Ik wil meer dingen ondernemen die ik vroeger deed of juist hele nieuwe! Dat kan variëren van iets creatiefs tot aan buikspier oefeningen.

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Ik lees nu ook veel te weinig, vroeger las ik veel meer. Misschien ook wel omdat ik toen minder zorgen had om school! 😦 Vind ’t best jammer want er zijn zoveel leuke boeken die ik nog wil lezen!

    Beantwoorden
  2. Ik lees eigenlijk nu veel meer dan eerst :D.

    Beantwoorden
  3. Ik lees nu erg weinig, ik zou ook wel meer willen lezen. Buiten school boeken om 😉 Maar heb de tijd er gewoon niet voor.

    Beantwoorden
  4. vroeger las ik ook heelveel.. nou eigenlijk ook veel minder ik moet het eigenlijk weer snel eens doen (:

    Beantwoorden
  5. Herken het heel erg! Mis het zo, pak nu regelmatig de tijd om er echt voor te gaan zitten en geniet er dan onwijs van. Zo heerlijk even ontspannen!

    Beantwoorden
  6. Oh my god, ik schreef vanmiddag precies zo een artikel, voor volgende week! Haha, ik wil ook meer boeken lezen, maar dan om andere redenen. 😀 Ben benieuwd welke boeken je gaat lezen.

    Beantwoorden
  7. Het is heerlijk om er af en toe een boek bij te pakken! Helaas, heb ik er ook niet zoveel tijd voor.. Ik ga er ook eens wat aan doen, net zoals jou! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

