• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

OPI || Vintage Minnie Mouse

Iedereen kent Minnie Mouse waarschijnlijk wel. Het is een prachtig muisje en niet alleen Mickey, maar ook OPI denkt er zo over. Ze brengen namelijk de Vintage Minnie Mouse collectie uit!

“OPI is er trots op weer met Disney te mogen samenwerken en inspiratie te halen uit een van ’s werelds meest geliefde tekenfilmfiguren”, aldus Suzi Weiss-Fischmann, OPI Executive VP & Artistic Director. “Deze collectie is een samensmelting van OPI’s expertise en de iconische stijl van Minnie Mouse. Zij inspireerde tot een kleurenpalet van levendige, vrouwelijke tinten voor zomerse nagels, die mooi zullen afsteken tegen een zongebruinde huid. De nagellakken zijn vol van kleurpigment, waardoor ze hun mannetje zullen staan naast de zomerse prints die we terugzien in de mode”.

Deze Limited Edition zomercollectie bestaat uit vier kleuren.

Nothin’ Mousie ‘bout It

I’m All Ears

If You Moust You Moust

 The Color of Minnie

Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Het zijn echt mijn kleurtjes! Ze zullen rond juni 2012 verkrijgbaar zijn. Voor verkooppunten kun je op de OPI site kijken.

Prijzen:
* OPI nagellak 15ml € 13,95
* OPI Mini Pack € 17,95

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. Wauw (gillen) deze MOET ik hebben. I ❤ Minnie :$

    Beantwoorden
  2. Wat een gave collectie! Die met die hartjes erin wil ik ook wel hebben!

    Beantwoorden
  3. amyandnickyblog

     /  3 mei 2012

    Ik ga ze dus echt állemaal kopen haha! Mijn favoriete nagellak kleuren zijn roze en rood + ik ben echt gek op Minnie Mouse en OPI! Perfecte combinatie dus 😀

    Beantwoorden
  4. Oooo deze OPI LE vind ik echt leuk! ❤

    Beantwoorden
  5. Zo ontzettend cuteeee! ^_^

    Beantwoorden
  6. Ik vind ze echt heel schattig en cute om te zien! Ik wil de hartjes variant wel. 😀

    Beantwoorden
  7. Ik vind de hartjes variant echt het gaafst!

    Beantwoorden

Geef een reactie

