• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Ik heb een nieuwe TV!

Woehoe! Ik heb een ‘nieuwe’ televisie! Mijn opa ging een nieuwe televisie kopen en daarom kregen mijn oom en tante zijn oude tv. Ik heb daarom hun oude tv gekregen en ik ben er zó blij mee dat ik het jullie wilde vertellen!

Het was echt een verrassing, want ik wist van niets! Ik was gisteren de hele dag bij mijn vriend en toen ik thuis kwam, zei mijn moeder dat er een verrassing op mij stond te wachten. Hij is echt huge, namelijk 1 meter en 2 centimeter. Ik denk dat ik er nog wel even aan moet wennen, aangezien ik 6 jaar lang een véél kleiner beeldscherm heb gehad. Ik kan via deze televisie ook mijn externe hardeschijf aansluiten en er staat ook Twitter, Facebook, YouTube en RTL gemist op. Ik voel me echt verwend, hihi. Ik ben er heel erg blij mee.

Wat was jou meest leuke verrassing ooit?

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Woaah een tv met twitter! Super vet!! Gefeliciteerd met deze mooie tv 😀

    Beantwoorden
  2. Jaaa leuk!! Veel plezier er mee 🙂

    Beantwoorden
  3. Altijd leuk, om dat soort dingen te krijgen 🙂

    Beantwoorden
  4. Jeee, wat zou jij een gat in de lucht hebben gesprongen! En nja, oude televisie? Hij ziet er nog erg nieuw uit, aha! Heel veel plezier, met deze ‘nieuwe’ televisie en er natuurlijk niet te lang achter blijven luieren, hahaha! Dat is namelijk wat ik al snel zou gaan doen.. 🙂

    Beantwoorden
  5. Superleuk! Veel plezier ervan!

    Beantwoorden
  6. Leuk zeg! Veel plezier er mee. Leuke blog heb je trouwens, ik ga je followen 🙂

    Beantwoorden
  7. Leuk! Ik wou dat ik zo’n lieve familie had waarvan ik dat kreeg. Al heb ik niet echt de behoefte voor een TV. Ik vermaak me ook wel achter de laptop.

    Beantwoorden

Geef een reactie

