• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Games || Sims 3 + uitbreidingspakketten

Ik denk dat iedereen dit spel wel kent: Sims. Mensen maken, huizen bouwen, kinderen grootbrengen. Dat zijn één van de dingen die je bij dit spel doet. Ik heb sinds gisteren alle uitbreidingen. Ik speelde het vroeger zonder uitbreidingen en ik moet zeggen dat het nu stukken leuker is.

Ik heb nu vakantie en ik weet zeker dat ik hem deze week vaker zal spelen. De Sims heeft zoveel vooruitgang gemaakt. Sims 1 vond ik helemaal niet zo interessant en Sims 2 vond ik al helemaal het einde. Ik dacht dat het niet beter kon. Toch is het wel zo. Het spel is voor jong en oud. Mijn moeder (37 jaar) vindt het ook nog super leuk (en verslavend).

Wereldavonturen
Luxe Accessoires
Ambities
Supersnelle Accessoires
Na Middernacht
Buitenleven accessoires
Levensweg
Buurtleven accessoires
Beestenbende
Slaap- en Badkamer accessoires

Ik vind ze stuk voor stuk leuk. Ik heb nog geen favoriet, maar dat komt waarschijnlijk snel! Ik vind vooral de mensen en het huis maken erg leuk, maar ik denk dat heel veel mensen dat het leukste vinden. Ik ben echt al een lange tijd bezig met alleen het uiterlijk en dan moet ik nog een huis bouwen en überhaupt beginnen!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. ik speel de sims al zo ontzettend lang 😀 en het blijft leuk! zelf heb ik een maand of 4 geleden de sims 3 met het beestenbende pakket als set gekocht :3

    Beantwoorden
  2. Aaaah ik wil ook weer, maar het werkt op mijn computer niet meer. 😦

    Beantwoorden
  3. Ik vind sims 3 zo leuk, ik heb hem op mijn iPhone maar ik wil eentje kopen voor pc 😀

    Beantwoorden
  4. simss! oh, dat werkt me veel te verslavend! Ik heb vier sims, maar de derde editie niet. Mijn laptop pakt het niet, door de resolutie van het beeld. Een beetje jammer en op de computer van m’n moeder mag ik hem ook niet meer installeren.. Ik speelde altijd al sims en het blijft geweldig.. Vooral als je weer baby’s krijgt, ze kleuters worden en uiteindelijk tieners. Ik heb het ‘één keer meegemaakt, dat ik ze van baby naar een oudere heb gekregen! Lang moet je het spel dan spelen, maar het is wel ontzettend leuk 😀

    Beantwoorden
  5. mysupersweetlife

     /  1 mei 2012

    Ik ben gek op de sims! Helaas kan ik het op mijn laptop niet meer spelen!
    Liefs

    Beantwoorden
  6. Ik ze allemaal hebben, maar mijn pc houdt me tegen 😦

    Beantwoorden
  7. Ups * Ik wil ze allemaal hebben, maar mijn pc houdt me tegen 😦

    Beantwoorden
  8. michellek91

     /  8 mei 2012

    Ik moet toegeven dat ik alle uitbreidingspaketten heb inclusief de accessoires pakketten :$ Nu merk ik wel dat mijn laptop het slechter begint te trekken 😦

    Beantwoorden

Geef een reactie

