• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Weight Watchers || Hoe ging mijn eerste week?

Ja, mijn eerste week van Weight Watchers zit erop! Ik ben vorige week maandag begonnen en ik moet jullie bekennen dat het eerst niet zo soepel ging. De eerste dag wilde ik in de ochtend yoghurt eten, maar het was zó weinig. Bleek dat het niet op kg stond maar iets anders! Daar kwamen we dan ook pas achter toen het avond was.

Daarom had ik die dag minder gegeten dan ik eigenlijk moest doen. Alles woog 2 keer zo weinig. Ik heb de hele week vooral yoghurt met druiven gegeten. Ik vind die combinatie zó lekker! In de middag bruine volkoren boterhammen met kipfilet/sla of smeerkaas. Ik wil in de middag wel wat meer gaan variëren, want ik ben echt geen brood-mens.

Ik heb ervoor gekozen dat vrijdag mijn weegdag is. Ik ben in 4 dagen 300 gram afgevallen. Het is geen crashdieet en daarom is het juist goed als het wat langzamer gaat. Ik ben dus tevreden!

Het is nog een beetje spelen met tussendoortjes en de punten opmaken, want ik heb in de avond vaak nog wat over. Ik kan het juist beter verdelen over de ochtend en middag. Dat is dus nog even een gepuzzel, maar ik vind Weight Watchers erg fijn!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Yeey, Go Sam. Je kunt het 😀

    Beantwoorden
  2. Wel goed hoor! Je kunt ‘t, nog even volhouden 😀

    Beantwoorden
  3. ‘T gaat je lukken, zo te lezen! Lekker volhouden, en alles met mate! 😀

    Beantwoorden
  4. Gelukkig dat het zo goed is bevallen! 😀 YES, 300 gram afgevallen. Ook al val je niets af, hey, zolang er niks aankomt, doe je het prima! Keep up the good work!

    Beantwoorden

Geef een reactie

