• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Koninginnedag & Updates

Het is vandaag Koninginnedag! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel ga doen. Ik heb geen zin in hele erge drukte. Daarbij is hier in de buurt een rommelmarkt te zien en er staat kermis, maar de kermis is zo klein dat je er zo klaar bent.

Dan het tweede. Ik had voor het weekend (zaterdag/zondag) artikels geschreven, maar die zijn op wonderbaarlijke redenen verdwenen. Het is ook niet online gekomen en daar baal ik wel een beetje van. Ik ga ze dus opnieuw schrijven en dan komen ze deze week nog online!

Ik wil jullie een hele fijne dag wensen en ik hoop dat jullie veel plezier hebben. 🙂

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Ik wens jou ook een fijne dag! Jammer van je posts!

    Beantwoorden
  2. Ik blijf vandaag thuis. Ik moet leren voor mijn examens. Ik hou niet van drukte, ik blijf liever thuis.

    Beantwoorden
  3. jessy125

     /  30 april 2012

    dankjewel, ik ben net terug van de markt en ontzettend moe haha, hopelijk heb jij ook een leuke dag!

    Beantwoorden
  4. Oh, damn! Wat vervelend dat je artikelen niet online kwamen, soms kunnen we WordPress wel ombrengen. Of nouja, de mensen dan. xD

    Beantwoorden

Geef een reactie

