• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Zoveel boxen, zoveel keuzes!

In Amerika waren de boxen al erg populair. Het kwam in Nederland ook en nu zie ik er zoveel! Ik zie ook vaak de pakketjes die anderen bloggers krijgen en ik vind het zo’n leuk concept.

Als je niet weet wat het inhoud: Je betaald per maand een bedrag en dan krijg je een box binnen. Daar zitten vijf producten in. Dat kunnen luxe samples zijn, maar ook fullsize. Zo krijg je als het ware elke maand een cadeau! Daarbij is het heel handig, zodat je producten kan testen, zonder dat je je geld besteed aan iets wat het eigenlijk niet waard was. De leukste boxen lijken mij: Glossy Box, Truly Yours en Beautybox. Je betaald ongeveer 12,50 inclusief verzendkosten. Ik hoop dat ik in de toekomst ook één van de drie boxen kan bestellen. Het lijkt me heerlijk om elke maand een verrassing te kunnen uitpakken!  Ik heb al zoveel leuks gezien. Van oogschaduw, tot lipsticks en crèmes. Van mini samples tot fullsize!

Ik vind wel dat er ook veel boxen tussen zitten die onzin dingen erin doen. Ik heb echt het idee dat het alleen om het geld gaat en dat het ze voor de rest niet uit maakt wat ze erin stoppen. Dat vind ik erg jammer! Gelukkig zijn er genoeg boxen met leuke inhoud. 🙂

Wat vind jij van al die boxen en welke is jou favoriet? Heb je zelf een abonnement?

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Ik heb zelf geen abonnement op een box, omdat ik bang ben dat het mijn geld niet waard vind. Vaak denk ik bij de inhoud: mwah. Dus dan vind ik 12,50 zonde haha.

    Beantwoorden
  2. Ik heb truly yours en war er vorige maand erg blij mee 😀 ben benieuwd naar de box die dalijk binnen komt ^^

    Beantwoorden
  3. Hier in Belgie hebben we nog geen glossybox, maar dat komt wel! heb ik gehoord en dan ga ik zeker een abbo nemen, leuk om dingen uit te testen die je anders nooit zou kopen 😀

    Beantwoorden
  4. leuk artikel, ik wil ook wel zo’n box hebben met abonnement maar weet gewoon niet welke ik moet kiezen! Blend Box is ook weer nieuw, ben ik ook wel benieuwd naar!

    Beantwoorden
  5. Ze zijn zó leuk! Ik wil mijn geld er nu nog niet aan uitbesteden, vanwege laag budget – maar als ik ’t heb, ga ik zeker een paar keer een box bestellen! Ben d’r zo benieuwd na, alleen het is altijd zo spannend wat er in zou zitten!

    Beantwoorden
  6. Ik durf nooit zo goed mijn geld daaraan uit te geven, want ik ben steeds bang dat ik iets krijg waar ik helemaal niets aan heb. En ik heb sowieso nooit met die boxen gehad van: ‘Oh dat had ik graag willen hebben!’. Maar misschien dat ik het toch maar een keer ga proberen!

    Beantwoorden
  7. Het concept vind ik echt geweldig, maar soms heeft een box ook inderdaad niet echt een interessante inhoud, best jammer, zonde van je geld! Maar kijk ook wat je ervoor terugkrijgt!

    Beantwoorden
  8. Ik vind de blendbox tot nu toe het mooist! leuke blog, ik volg je! xoxox

    Beantwoorden

Geef een reactie

