• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Tag: 15 Beauty Dilemma’s

Ik kwam op het internet een erg leuke tag tegen. Het is namelijk de bedoeling dat ik tussen twee stellingen kies. Welke van de twee heb ik liever? Ik ben iemand die niet goed kan kiezen tussen twee dingen, dus dat word nog wat!

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor?
Lastig. Wenkbrauwen geven toch wel uitstraling aan je gezicht, maar een hele opvallende snor is ook niet bepaald charmant. Ik zou dan toch kiezen voor de snor. Ik bedoel, je kunt hem altijd harsen! Is wel wat meer moeite, maar zonder wenkbrauwen zou ik niet graag willen lopen.

2. Hele mooie, gezonde, perfecte nagels hebben maar deze nooit meer mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Deze vraag vind ik makkelijk! Ik zou zeker weten voor mooie, gezonde, perfecte nagels kiezen. Ze zijn dan zo mooi en perfect dat een nagellak niet eens meer nodig is. Lijkt me heerlijk om niets te hoeven doen en dat ze dan toch mooi zijn.

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Ik zou dan kiezen voor lang haar tot aan mijn voeten. Ik ben echt niet van het hele korte haar bij mezelf. Ik vind mijn oren ook echt verschrikkelijk. Ik heb van die puntjes, waardoor ze groter lijken. Dus zeker weten lang haar!

4. De rest van je leven met een smokey eye rondlopen of de rest van je leven geen oog make-up meer gebruiken?
Ik ben echt niets zonder mascara. Ik lijk dan heel jong en dat doe ik vaak al zo snel. Ik zou daarom kiezen voor Smokey Eyes. Je kunt daar zo mee variëren in kleuren dat het niet zo snel saai wordt!

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Ik heb al rode wangen van mezelf. Ik heb dan ook liever rode wangen dan een grauw gezicht! Je kunt wel veel doen met make-up, maar ik wil ook graag een leuk blosje zonder make-up.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook merken gebruik die niet dierproef vrij zijn. Ik vind het wel fijner als ze het niet zijn en ik hoop dat elk merk in de toekomst niet meer op dieren test. Toch zou ik kiezen voor cosmetica dat wel op dieren test. Ik vind make-up zo leuk, ik kan echt niet zonder!

7. Gelige tanden maar een perfect recht gebit of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Ik heb liever een combinatie van de twee, hihi. Liever gelige tanden die recht staan dan maar. Bleken is altijd nog een optie!

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look en het risico dat mensen raar naar je kijken er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Deze vind ik lastig. Vooral omdat mijn zelfverzekerdheid nog niet zo heel groot is en ik nog bang ben voor pesterijen door het verleden. Het is ook maar net hoe je niet-draagbaar voor je ziet. De één vind iets heel draagbaar en de ander niet. Ik zou uiteindelijk toch gewoon naar school gaan met de niet-draagbare look.

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken en dus gewoon wachten tot je nagellak afbladdert of het er afkrabben of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Dan toch liever het eraf krabben. Het is echt niet goed voor je nagels, maar ik vind afgebladderde nagellak echt verschrikkelijk. Ik heb dan sowieso al de neiging om het eraf te krabben/halen.

10. Een bodylotion gebruiken die je huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt maar verder niet zoveel doet voor je huid?
Ik ben sowieso iemand die bodylotion vaak vergeet op te smeren. Ik zou het wel vaker willen doen, maar het kost soms zoveel tijd en dat heb ik niet in de ochtend! Ik zou dan liever een bodylotion hebben met een lekkere geur. Ik zou het niet fijn vinden om de gehele dag te stinken.

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk aan felroze of felgroen) of grijs?
Dan zeker weten een felle kleur! Het lijkt me wel stoer, eigenlijk. Ik denk ook dat ik door grijs heel erg grauw lijk.

12. Je gezicht nooit meer scrubben of je gezicht alleen nog maar met echte suiker- en zoutkorrels mogen scrubben?
Scrubben met suiker of zout zie ik niet echt als een probleem, dus dan kies ik daar voor!

13. Een nogal ordinaire lipliner om je lippen of uitgelopen panda-ogen?
Dan kies ik toch voor de ordinaire lipliner. Ik ben er totaal geen fan van, maar je kunt er altijd een rode kleur overheen doen of een andere kleur waardoor de lipliner bijna niet meer opvalt!

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enzovoorts) of nooit meer bij de drogist?
Deze vraag vind ik echt niet leuk. Ik vind het super leuk om wat duurdere producten te kopen, maar ook heel fijn om goedkopere dingen te kopen. Toch zou ik gaan om nooit meer bij Douglas/Sephora etc. te winkelen. Ik zeg dit met pijn in mijn hart, haha. Tegenwoordig heeft Catrice zoveel fijne dingen die goedkoop zijn! En anderen merken ook overigens.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (verzorgingsproducten mogen wel) of je hele stash inleveren (inclusief verzorgingsproducten), maar daarna direct voor 250 euro nieuwe make-upjes mogen kopen?
Ik heb niet mega veel, dus ik zou mijn stash inruilen en er nieuwe dingen van kopen! Ik heb ook niet heel veel LE spullen die je nergens kan krijgen, dus dat is ook geen ramp.

Wow. Dat was een lap met tekst! Ik hoop niet dat jullie nu dizzy zijn. 🙂 Bij sommige dingen kon ik echt heel moeilijk kiezen en sommige waren wat makkelijker. Je kunt de antwoorden natuurlijk in je hoofd bedenken, maar je mag hem ook overnemen of in de reacties plaatsen!

De mensen die ik tag zijn:
Desirée
Cynthia
Tim
Joyce
Steffie

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. yazylicious

     /  25 april 2012

    Hey wat een leuke tag! Ik heb zelf eigenlijk nog nooit een tag gedaan op mijn site. Bezwaar als ik hem binnenkort overneem?

    Beantwoorden
  2. Oh, gave tag! Hij is wel long, maar leuk omnte maken. 🙂 Dank je wel! Bedankt voor het taggen Sam! 😀

    Beantwoorden
  3. Leuke tag! Zijn best wel moeilijke vragen 😦

    Beantwoorden
  4. Je hebt ze goed beantwoord, wauw! Haha, want het zijn best lastige vragen! Super te lezen. 😀

    Beantwoorden
  5. Leuke tag! Misschien ga ik hem ook een keertje doen, hihi.

    Beantwoorden

Geef een reactie

