• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Weight Watchers || Vandaag is het toch echt begonnen.

Ik heb het al een keer eerder gezegd, maar vandaag is het echt zo. Dit is mijn eerste dag en ik vind het stiekem wel een beetje eng. Ik heb vroeger wel meerderen pogingen gedaan om af te vallen, maar het is maar één keer echt goed gelukt. Mijn moeder heeft allerlei gezonde dingen gekocht, maar helaas is het ook gelijk een stukje duurder! Ik heb de gratis week aangevraagd en als het na de week bevalt, ga ik die van drie maanden aanvragen.

Ik moet veel meer eten in de ochtend en middag. Ik at sowieso wel, maar nooit genoeg, waardoor ik later op de dag veel meer trek kreeg in ongezonde dingen. In de avond at ik juist meer, dus het word heel erg wennen. Ik heb er in elk geval heel veel zin in en ik heb nu nog niet veel te zeggen, omdat ik er pas net aan begonnen ben. Volgende week krijgen jullie mijn eerste update te horen! Als je me op Twitter volgt, krijg je ook het één en ander mee.

 

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Oh, spannend! Ben benieuwd hoe het je bevalt. Good luck!

    Beantwoorden
    • Net mijn ontbijt op. Is toch wel wennen, hoor. 4 punten voor 300 gram yoghurt. En dat is helemaal niet zo veel! Haha. Ik at normaal véél meer… pfoei!

      Beantwoorden
  2. Heeel veel succes!

    Beantwoorden
  3. Heel erg veel succes, :).

    Beantwoorden
  4. Ik vindt het heel knap van je & ben ook heel erg benieuwd naar je verhalen.. Ye, ik ga je ook direct volgen op twitter, want het lijkt me super om het één en ander mee te krijgen! ;D

    Beantwoorden
  5. Heel veel succes Samantha, you can do it! 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

