• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Question Sunday || Wat is jou favoriete vakantieland?

Het weer is niet bepaald lekker in Nederland. Het is al bijna mei, maar de zon schijnt nog steeds niet. Het was een paar weken geleden een paar dagen lekker weer, maar daar is nu niets meer van te bekennen. De app ‘Buienalarm’ gaat heel vaak af de laatste dagen. Hij geeft namelijk aan wanneer het gaat regenen. Ik wil het daarom juist hebben over anderen landen! Er zijn genoeg landen waar het wél lekker warm is. Daarom ben ik ook benieuwd naar de volgende vraag:

‘Wat is jou favoriete vakantieland?’

Die van mij is absoluut Spanje. Ik ben nog niet in super veel landen geweest, maar in Spanje denk ik al zo’n 6 keer geweest. Ik vind de sfeer leuk, het is lekker warm en er is genoeg te zien en doen! Ik zou super graag Spaans willen leren, want de taal vind ik ook prachtig.

Laat vooral in de reacties weten wat jou favoriete vakantieland is! Ik ben erg benieuwd. 🙂

Een reactie plaatsen

10 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  22 april 2012

    Ik ben ook nog maar een keer in spanje geweest. Aankomende zomer word de tweede keer. Maar ik vind het er prachtig. Ik wil altijd al voor een paar jaar in het buitenland wonen en spanje lijkt me daar erg geschikt voor!
    LIefs

    Beantwoorden
  2. Eigenlijk ben ik alleen nog maar op vakantie geweest naar Turkije! Echt warm en leuk :}.

    Beantwoorden
    • Ik ben ook naar Turkije geweest toen ik 5 jaar was. Vond het daar erg leuk, volgens mijn moeder en de foto’s die ik terug heb gezien, haha. Ik kan ook el het één en ander herinneren, maar niet alles, ofcourse!

      Beantwoorden
  3. MooiBlog

     /  22 april 2012

    Griekenland is altijd fijn:) Lekker eten, vriendelijke mensen en niet te duur. Italie vind ik ook een leuk land, maar dat is helaas een stuk duurder…

    Beantwoorden
  4. Ai, ik heb geen idee. Ik ben nog nooit in het buitenland geweest ( behalve in Duitsland ). In September, ga ik naar Londen, dus super leuk! Spanje, lijkt me ook ontzettend mooi! Verder heb ik een heeeele lange lijst, waar ik nog allemaal heen wil! ;d

    Beantwoorden
  5. Ik ben ooit in Frankrijk en Engeland geweest, maar dat zijn voor mij geen favoriete vakantielanden. Zelf wil ik nog heel graag naar Amerika, denk wel dat dat mijn favoriete vakantieland wordt. xD

    Beantwoorden

Geef een reactie

