• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Android || Apps & Games

Sinds ik mijn Samsung Galaxy S Plus heb, kan ik niet meer zonder. Ik vind het zo fijn dat ik allerlei dingen kan doen tijdens het reizen of als je ergens bent en niets te doen hebt. Ik heb heel veel apps en games gedownload en er ook weer een hoop afgehaald. Iedereen heeft anderen interesse en vandaag deel ik mijn favorieten!

Apps:

– Twitter
– Facebook
– WordPress
– Instagram
– YouTube
– Gmail
– WhatsApp

Games:

– Draw Something
– Wordfeud
– Fruit Ninja
– Sneezies
– Temple Run

Ik heb geen internet op mijn telefoon. Ik heb Vodafone Prepaid en 10 euro voor 100 mb vind ik gewoon teveel. Ik maak wel gebruik van wi-fi. Als ik onderweg ben, speel ik dan ook meestal spelletjes.

Wat zijn jouw favoriete apps en games?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. mysupersweetlife

     /  21 april 2012

    Fruit ninja is leuk! Ik heb ook wordpress, erg handig!
    Liefs

    Beantwoorden
  2. Instagram! 😀

    Beantwoorden
  3. begirlish

     /  21 april 2012

    Gewoon alle standaard dingen zijn mijn favoriet: Twitter, Facebook, Whatsapp, Ping etc.

    Beantwoorden
  4. Instagram, oh ik kan echt niet zonder meer! & mijn hotmail; die check ik overal even waar het kan! Zo handig! : D

    Beantwoorden
  5. Fruit Ninja! Ah, dat vind ik zo vet. x Zelf heb ik Twitter, Facebook, Whatsapp, Instagram, ESPN en al die andere Amerikaanse sportapps, WordPress, mijn mailboxen en noem het maar op. :’)

    Beantwoorden

Geef een reactie

