• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

FOTD || Red Lips

De vriendin van mijn moeder was woensdag jarig en vanaf het moment dat ik opstond, wist ik dat ik vandaag rode lippen wilde. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik het nog nooit naar buiten heb gedragen. Ik vind het zΓ³ eng. Ik wil het wel gaan proberen, want ik vind het stiekem toch wel leuk staan!

Ik had geen artikel gepland met deze look, dus ik heb helaas geen goede foto van mijn ogen. Het is dezelfde als die je hier ziet. Ook heb ik die dag krullen geprobeerd te maken. Ik ben er nog geen held in, maar ik vind het wel leuk zoals het zit. Ik vind de rode lippen zo leuk staan bij het blousje dat ik aan heb. Er zit ook een klein beetje rood in verwerkt. πŸ™‚

De producten die ik gebruikt heb:
Catrice Prime and Fine
Catrice Photo Finish foundation – 010 Sand Beige
– Etos poeder 002
– Sleek Storm oogschaduwpalette – 3e kleur boven
– MNY oogschaduw – 417
– Deborah Milano Volume Sprint Mascara
– Catrice Defining Duo Blush – 010 Raspberry Ice Cream
– Essence 50’s Girls Reloaded Lipstick – 01 Back to the 50’s

Wat vind jij van rode lippen?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Staat je goed hoor, die felle rode lippen!

    Beantwoorden
  2. staat je echt super mooi πŸ˜€

    Beantwoorden
  3. Leuk look, heel mooi

    Beantwoorden
  4. Staat je zeker goed! Moet je vaker doen πŸ˜€

    Beantwoorden
  5. Staat je goed die rode lippen! Enne, ik heb geen foto meer gekregen hΓ¨? πŸ˜‰

    Beantwoorden
    • Nee, klopt! Er kwam wat tussen waardoor ik niet meer kon gaan combineren. Ik ben ook al het hele weekend ziek, dus ja. πŸ™‚ Ik beloof dat ik het ga proberen als ik weer beter ben, hihi!

      Beantwoorden
  6. Ik vind het echt supermooi staan, Sam! Echt heel leuk!

    Beantwoorden
  7. Wauw, prachtige lipstick hoor!

    Beantwoorden
  8. Heel erg sexy zeg! Staat je geweldig :D. Vind je haar ook heel leuk geworden, staat mooi en heeft ook iets nonchalants, maar dan in de goede zin!

    Beantwoorden

Geef een reactie

