• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

BlogLovin – Gebruik jij het?

Als je een aantal blogs volgt, zul je de website wel kennen: BlogLovin. Het is een handige website waarmee je blogs kunt volgen. Ik gebruik het al een lange tijd en ik ben zó blij dat het bestaat. Vroeger zat ik namelijk te klooien met favorieten. Ik twijfelde vaak of ik er nou wel of niet was langs geweest en ik wist nooit wanneer een blog een nieuw artikel had. Ik ben de makers van BlogLovin dan ook dankbaar.

Voor als je het niet kent: Je maakt een account aan. Dan kun je de blogs die je leuk vindt volgen. Als je dat doet, krijg je op de hoofdpagina van de site de nieuwe artikels te zien van de lijst die je volgt. Als je op het artikel klikt, word hij als gelezen gezien. Heel handig! Zo weet je wat je wel en niet hebt gelezen en wanneer een blog een nieuw artikel heeft.
Ik zelf volg er echt heel erg veel. Ik heb ze voor de grap eens geteld… Ik volg er op het moment 101! Kun je nagaan dat sommige blogs wel meer dan één artikel per dag schrijven. Alles lezen is dan ook een hele klus, maar wel een leuke!

Ook ik heb een BlogLovin pagina voor mijn website. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van mijn nieuwe artikels, zou ik het erg leuk vinden als je mijn blog volgt. 🙂

Gebruik jij BlogLovin en hoeveel blogs volg je ongeveer?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Oh , wat zouden we zonder moeten? Ik schreef ze eerder altijd op papiertjes, tot dat er heel veel papiertjes waren en je steeds niet meer wist waar je gebleven was. Het is enorm handig! (: Ik volg aardig wat ! In ieder geval 65 blog’s ongeveer.. Hoe kan je zien hoeveel je volgt?;o Natuurlijk volg ik jou ook! : D

    Beantwoorden
  2. Jap, ik gebruik het ook! Het is zo handig, haha, ik volgde je al. 😀 Eigenlijk weet ik niet hoeveel ik er volg, in ieder geval a lot!

    Beantwoorden
  3. Ik heb ook Bloglovin! Ik ben de makers ook echt enorm dankbaar ♥

    Beantwoorden

Geef een reactie

