• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Tag || 7 Schoonheden

Ik ga de 7 schoonheden tag doen. Iets wat voor mij een hele uitdaging is, maar ik wil het wel proberen. Je moet namelijk 7 dingen van jezelf opnoemen die je mooi aan jezelf vindt. De één weet het heel snel en de ander heeft al moeite met één ding. Toch vind ik het belangrijk dat mijn lieve bezoekers hierbij stil staan. Iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier.

1. Haar – Ik heb wel eens dagen dat het voor geen meter wil zitten, maar toch ben ik er blij mee. Ik heb geen kruinen en mijn haar is niet compleet stijl. Er zit namelijk hier en daar wat slag in.

2. Wenkbrauwen – Jullie schrikken vast en zeker als ik zeg dat ik nog nooit mijn wenkbrauwen heb geepileerd. Dat komt omdat ik de vorm zelf al mooi vind. Er zitten misschien een paar kleine haartjes die weg kunnen, maar ik vind het mooi zoals het is. Het past bij mijn gezicht, dus ik laat het zo.

3. Sproetjes – Ik vind mijn sproetjes schattig. Ik heb ze op mijn neus en het loopt een klein beetje door onder mijn ogen. Ze horen bij mij en ze laten me jonger lijken. Op dit moment wil ik dat juist niet, maar later is het een voordeel!

4. Ogen – Ik heb een ietsie pietsie klein beetje Chinees bloed in me. Mijn ogen zijn daarom iets kleiner en ik vind dat het een mooie vorm heeft! Daarbij vind ik de kleur ook mooi. In de zomer zijn ze feller blauw en in de winter wat meer groen, raar maar waar.

5. Verdeling – Ook al ben ik niet blij met mijn gewicht, ik vind wel dat mijn lichaam mooi verdeeld is. Het past bij elkaar en daar ben ik dan weer wel blij mee.

6. Eigenschappen – Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik ben blij met mijn eigenschappen. Ik vind mezelf aardig, eerlijk en ik ben gewoon blij met hoe ik tegen anderen mensen ben.

7. Verandering – Ik ben blij met de veranderingen die ik meemaak. Ik vind het fijn dat ik mezelf meer accepteer dan een jaar geleden en dat ik positiever in het leven sta.

Nu is het jullie beurt! Ik wil dat jullie nadenken over de 7 mooie dingen van jezelf. Je mag het zetten in een reactie, op je blog, of gewoon bedenken in je hoofd. Zolang je er maar bij stil staat. Het is zó belangrijk om er af en toe aan te denken. Ik kan het weten en het werkt echt.

Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Luna

     /  18 april 2012

    Hoi. Ik ken jou ook van SOL, je hebt de zelfde profielfoto (ik: Fantasia)
    Ik wist niet dat je een blog had. Ik kwam er per toeval op.
    In ieder geval vind ik je artikel megatof.

    Beantwoorden
  2. Wat een leuke tag! Ik ga het thuis uitwerken in een artikel 😀

    Beantwoorden
  3. Sproetjes snap ik helemaal. Sommige mensen met sproetjes vinden ze kut, ik vind ze leuk en ik heb er geen 😦

    Beantwoorden
  4. Leuke tag 😀 Ik moet er zelf altijd echt heel hard over nadenken wat ik precies mooi vind aan mezelf.. Slecht eigenlijk!

    Beantwoorden
  5. Leuke blog heb je! Ik volg je op Bloglovin 🙂

    Beantwoorden
  6. Wat een leuk artikel, met een glimlach gelezen!
    Ik vind dat ook zo mooi he, als een lichaam in verhouding is! En wat grappig dat je een beetje Chinees bloed hebt, dat had ik niet gedacht! Ni hoa ma!;)

    Beantwoorden
  7. Wat een gave tag, een beetje persoonlijk, maar zeer leuk! 😀 Ik vind het niet arrogant hoor als je over jezelf zegt dat je aardig bent, gewoon eerlijk zijn heet dat. ^^

    Beantwoorden

Geef een reactie

