• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Review || Catrice All Round Mascara

Ik ben nog altijd opzoek naar de perfecte mascara en ik denk dat heel veel meiden die zoeken. Eén die je wimpers goed krult en lengte geeft, maar ook gedurende dag zo blijft zitten. Ik had wel eens een andere mascara geprobeerd van Catrice en die vond ik redelijk fijn. Daarom wilde ik er nog één proberen en dat is de All Round Mascara geworden. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder.

Dit zegt Catrice over de mascara:
”Als een echte all-rounder maakt deze vlekvrije mascara zijn naam waar: je wimpers krijgen extra volume, lengte en krul. De mascara bedekt en versterkt elke individuele wimperhaar, voor een optimaal resultaat. Oftalmologisch getest. Ook verkrijgbaar in een waterproof versie!”

De verpakking vind ik wel oké. Ik ben niet zo fan van de rode kleur, maar het is gewoon een normale verpakking. Er staat duidelijk op welk merk en wat hij beloofd te doen.

Het borsteltje. Dat is toch één van de eerste dingen die je ziet als je hem open maakt. Hij is niet te groot, maar ook niet te klein. Iets wat ik persoonlijk erg fijn vind. Het is gewoon een middelmaat, dus je knoeit er niet snel mee. Aan de onderkant van het borsteltje kan er wel wat mascara ophopen, maar dat kun je er makkelijk afvegen.

 Dit is hoe mijn wimpers eruit zien als ik er nog niets mee gedaan heb.

En dit is als ik mijn wimperkrultang gebruikt heb. Al gelijk een stuk beter, al zeg ik het zelf!

En dit is het resultaat met één laagje mascara.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil zie met de twee laatste foto’s. Mijn wimpers zijn zwarter, maar dat was het eigenlijk ook wel. Ik moest heel erg oppassen dat ik mijn wimpers niet aan elkaar gingen plakken. Een tweede laagje gaat gewoon niet, want dan is ziet het er gewoon niet meer uit. Dan heb ik als het ware vier aan elkaar gekleefde stukken, maar goed. Je hoeft natuurlijk niet persé twee lagen op te brengen. Dan het tweede punt. Als ik naar school ga (één uur reizen) en ik kijk in de spiegel hangen mijn wimpers alweer helemaal naar beneden. Je ziet dat mijn wimpers zwart zijn, maar de krul en lengte is volkomen verdwenen!

Conclusie:
Voor meisjes die al erg gekrulde wimpers hebben van zichzelf en niet zoveel nodig hebben, is hij prima.  Maar voor meiden met wimpers die recht naar voren steken en moeilijk omhoog blijven, raad ik hem niet aan. Hij is niet duur, maar er zijn genoeg anderen mascara’s die meer doen voor hetzelfde geld! Prijs: €2,99.

Welke budget mascara vind jij nou echt heel fijn?

Een reactie plaatsen

11 reacties

  1. Jammer dat ‘ie toch niet zo goed werkt voor jou! 😦

    Beantwoorden
  2. inderdaad jammer dat ie niet zo veel voor jouw wimpers doet >.< mijn favoriete ultra budget mascara is die van de action, voor 0,99 is hij de beste voor mijn wimpers 😀

    Beantwoorden
  3. Fijne foto`s zeg om te vergelijken! De mascara zelf lijkt idd niet héél veel te doen. Vroeger vond ik de Hema mascaras altijd wel fijn.

    Beantwoorden
  4. begirlish

     /  14 april 2012

    Mijn favoriete budget mascara is de Essence Multi Action mascaran. Dit is een bestseller van Essence en wat ik er het fijnst aan vind is dat hij je wimpers heel goed spreid (:

    Beantwoorden
  5. Jammer dat hij voor jou niet zo goed werkt, gelukkig was hij niet zo duur 😉 Mijn favoriete budgetmascara is de Etos waterproof volume mascara, heeft ook zon borsteltje met haartjes net als deze!

    Ik moet trouwens nog met een nep e-mailadres reageren, anders krijg ik de melding dat ik me moet inloggen met WordPress:(

    Beantwoorden
  6. Het effect is niet echt super, zwarte wimpers, true! Maar hij is wel weer goedkoop, scheelt weer. 🙂 Mooie look heb je trouwens op!

    Beantwoorden
  7. Goede review, jammer dat hij voor jou niet werkt!
    Als budgetaanrader: NYC heeft een goede, weet helaas zo de naam niet :O

    Beantwoorden
  8. saana1997

     /  15 april 2012

    die mascara heb ik zelf ook, ik gebruik hem alleen nooit $:

    Beantwoorden
  9. Ik heb hem gehad, ik vond hem fijn!

    Beantwoorden
  10. Ik heb deze mascara ook. Ik vindt hem helemaal prut.
    Ik weet nog steeds niet welke mascara ik echt goed vindt…

    Beantwoorden

Geef een reactie

