• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Wishlist || April 2012

Ieder mens heeft wensen. Het hoeft niet alleen om producten te gaan, maar daar ga ik het vandaag wel over hebben! Ik heb namelijk een wishlist gemaakt. Er zijn zoveel dingen die ik graag zou willen hebben. Het liefst zou ik een geldboom zoeken en alles kopen wat er op mijn lijstje staan, maar zo werkt het helaas niet. Toch hoop ik dat ik in de toekomst al deze dingen kan kopen. ^_^

Mijn lijstje:
1. Nikon D5100 KIT AF-S DX 18-55 VR (€509,00)
2. Zoeva Bamboo Set (€22,00)
3. MAC Lipstick – Chatterbox (€17,50)
4. MAC Lipstick – Vegas Volt (€17,50)
5. Trind Perfect System (€39,95)
6. Urban Decay Naked 2 palette (€36,00)
7. Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil – Zero (€16,00)

Het allerliefst wil ik de spiegelreflex camera. Hiermee kan ik zoveel betere foto’s maken voor mijn blog en van andere leuke dingen om te fotograferen. Hij is alleen zo duur, dat dit nog een lange tijd zal duren voor ik hem heb. Voor de rest wil ik alle anderen dingen ook hebben, maar daar heb ik niet specifiek een voorkeur in welke ik als eerst zou willen!

Welke dingen heb jij op je wishlist staan?

Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Mooie wishlist! Bij mij op de wishlist staan 50 mm lens, een statief en verder… niet zoveel. (a)

    Beantwoorden
  2. Naked 2 palette staat ook op myn wishlist, alleen durf ik hem niet te kopen want ben bang dat de kleuren te fel zouden zijn en dat ik het nooit ga gebruiken omdat de kleuren té mooi zijn. 🙂

    Beantwoorden
    • Haha! Ik heb daar waarschijnlijk geen last van. Je bent trouwens de persoon die de 400e reactie heeft gegeven op mijn blog. ^_^

      Beantwoorden
  3. begirlish

     /  13 april 2012

    Dat wordt sparen!

    Beantwoorden
  4. Mooie wishlist!

    Beantwoorden
  5. Ahhww,, ja.. Sparen moeten we (meestal) allemaal. Balen is dat! ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig meer nadenk over wat ik koop. Ik heb bijv. 50 soorten oogschaduw, dan is het ook wel ff genoeg. 😉

    Beantwoorden
  6. Leuke wishlist heb je! Vooral de lipsticks zijn zo mooi! En een spiegelreflex is idd zo fijn, zeker als je blogt, maar het is idd een grote investering!

    Beantwoorden
  7. Oh, wauw! Gave producten staan erop. Als je je WW voltooid, vind ik wel dat je je hele lijst mag kopen! 😀 Zo doe ik het ook wel eens. 🙂

    Beantwoorden
  8. Die camera zou ik ook heel graag willen, staat ook zeker op mijn wishlisht. (:

    Beantwoorden
  9. Leuk! Je hebt een beetje dezelfde stijl als ik! 🙂

    Beantwoorden
  10. Vegas Volt ziet er ook heel mooi uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

