• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

TV Series || Ik wil nog zien…

In een eerdere blogpost, konden jullie lezen wat mijn favoriete TV series zijn. Ik vind het dan ook heerlijk om nieuwe series te ontdekken.  Sommige bestaan nog maar net en sommige bestaan al een langere tijd, maar heb ik me nooit echt in verdiept. Ik kijk het liefst samen met mijn vriend. Op mijn lijstje staan:

– Community
– Breaking Bad
– Gossip Girl
– Lie To Me
– The Walking Dead
– Lost

Mijn vriend heeft besloten om als eerst The Walking Dead te kijken. Hij heeft aflevering 1 al gezien, omdat hij zo benieuwd was. Ik moet hem ook nog kijken en dan gaan we in het weekend samen meerderen afleveringen kijken. Hij is er super enthousiast over, dus ik ben benieuwd! Wat we daarna gaan kijken weet ik nog niet. Ik  heb wel al besloten dat ik Gossip Girl in mijn eentje ga kijken, want dat is niets voor hem.

Het zijn voor nu wel genoeg TV series. Ik denk dat ik hier wel een tijdje zoet mee ben. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik samen met mijn vriend, Dexter (6 seizoenen, 72 afleveringen, 3600 minuten lang) in twee maanden heb afgekeken. Dus wie weet ben ik sneller klaar dan ik denk!

Hebben jullie één van deze TV series al gezien en welke raden jullie mij absoluut aan om hierna te kijken?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

12 reacties

  1. Gossip girl is echt favoriet!

    Beantwoorden
  2. Gossip GIrl moet ik eigenlijk ook maar gaan volgen haha!

    Beantwoorden
  3. MooiBlog

     /  12 april 2012

    Walking Dead is ook echt super spannend, maar wel een beetje vies af en toe;) Ik ben een echte serie-nerd, dus hier nog een paar aanraders: Breaking Bad, Ringer, Grimm, Jericho, Flashforward & Boardwalk Empire.

    Beantwoorden
  4. Ik kreeg echt verschrikkelijke nachtmerries van the walking dead, maar ik ben dan ook watje eerste klas. Lie to me en community zijn wel echt leuke series! Ik ben op dit moment helemaal verslingerd aan pretty little liars en new girl. Jammer genoeg heb ik niet zoveel tijd om ze te volgen aangezien ik moet leren voor eindexamens enzo.

    Beantwoorden
    • Ik moet zeggen dat ik héél wat gewend ben. Van Saw films tot Dexter waar je uitgebreide moorden ziet, maar The Walking Dead vind ik ook best vies. :’)

      Beantwoorden
  5. Ik ben zelf echt een enorme fan van The Big bang theory. Dus als je dit lijstje afgewerkt hebt, kan je die misschien gaan kijken. Kan ook zeker samen met je vriend. 😉

    Beantwoorden
  6. Gossip girl ! 😀

    Beantwoorden
  7. Ah, Gossip Girl is echt leuk! Dat wil ik ook weer verder kijken, toen het ineens bruut van de televisie werd gehaald, weer terugkwam en vervolgens weer verdween besloot ik het ooit terug te gaan kijken. xD Zo leuk! Geldt trouwens ook voor Lost, dat was echt.. mind-blowing!

    Beantwoorden
  8. Ik heb de eerste seizoenen van Gossip Girl gevolgd, leuke serie 🙂 Persoonlijk ben ik meer van Lie to Me, die is ook echt de moeite waard!

    Beantwoorden
  9. Bobbi

     /  28 april 2012

    Lost. Alhoewel dit wel een ‘oplet’ serie is anders mis je te veel 🙂 aanraders: Lost, Prison Break, Peep Show, Allo Allo, Heartbreak High, Gossip Girl, Mad Man, The Big Bang Theorie, Greek, Fraiser, That ’70 Show en zo kan ik nog wel even door gaan. Succes met kiezen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

