• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Weight Watchers || Oepsie!

Ik zou maandag beginnen met Weight Wachters en daar had ik ook een artikel over gemaakt. We moesten nog twee weegschalen kopen (om eten te wegen en mezelf) en qua geld ging dit nog niet. Daarom hadden mijn moeder en ik besloten om maandag 23 april te beginnen. Zo lukt het namelijk wel met alles kopen, want weegschalen zijn niet goedkoop! Er komt komende maandag dus geen update over Weight Watchers, maar die week erna wel! Ik houd jullie vanaf dan elke week op de hoogte.

Ik ben heel blij me alle reacties op mijn vorige artikel. Ik heb helemaal zin om te gaan beginnen de 23e. Jullie reacties helpen echt heel erg!

Een reactie plaatsen

9 reacties

  1. Ach nouja, dan nog maar even genieten van deze week toch?
    Bij de Action heb je wel goedkope weegschalen trouwens, voor een euro of 8. Heb er mijne ook vandaan :)!

    Beantwoorden
  2. Bij de Bas van der Heijden is nu een personenweegschaal in de aanbieding voor 6 euro 🙂
    Heel veel succes meid! En het is echt ontzettend irritant om altijd rekening te houden met wat alles kost, ik weet er helaas ook alles van.

    Beantwoorden
    • Ik heb het doorgegeven aan mijn moeder. 🙂 Ja, we moeten echt rekening houden met alles en dat kan best eens vervelend zijn. Vooral met zoiets als dit!

      Beantwoorden
  3. Ben benieuwd! Een tip; denk om waar je een digitale weegschaal neerzet. Ik woon in een oud en scheef huis, met als gevolg dat ik op elk plek in het huis iets anders weeg 😉 Succes!

    Beantwoorden
  4. Woon je alleen met je moeder?

    Beantwoorden
  5. Ah, dat kan gebeuren. Nu kan je je meer voorbereiden. 🙂

    Beantwoorden
    • Ja, dat is waar. Komt vooral doordat we op het moment geen geld hebben. Zonder weegschalen kom je met Weight Watchers gewoon nergens. 😦

      Beantwoorden
  6. Je vorig artikel had ik nog niet gelezen.. Wat ontzettend goed van je! Ik ben heel benieuwd hoe Weight Watchers je bevalt & hoe het je lukt! Zet ‘m op , meid!

    Beantwoorden

Geef een reactie

