• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Inspiration || Nail Art #1

© Lelalobo

Ik vind het heerlijk om via verschillende site’s nail art designs te bekijken. Sommige creaties zijn zo mooi en perfect. Heerlijk gewoon! Ik ben nog steeds bezig om mijn nagels te laten groeien, maar het gaat helaas niet zo snel als ik zou willen. Ik hoop dat ik binnenkort ook wat kan gaan uitproberen, maar voor nu wat foto’s! Nogmaals: ze zijn niet door mij gemaakt. Ik heb ze op diverse websites gevonden. Kijk mee en geniet van de mooie creaties!

Ps: Het zijn veel foto’s en weinig tekst deze keer. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden. 😉

© LuuthienLuv

© The Nail Pro

© Rina Alcantara

© Lelalobo

© OmNails

© LuuthienLuv

© The Nail Pro

© The Nailasaurus

© Rina Alcantara

Dit waren de foto’s voor deze keer. Ik vond er nog veel meer, maar anders zou het teveel van het goede worden. Ik ben van plan dit één keer in de zoveel tijd te doen. Ik word er zelf heel rustig en vrolijk van. Ik hoop daarom ook dat jullie het leuk vonden.

Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. Zo leuk allemaal! 😀 Knap dat sommigen dat zo mooi kunnen maken!

    Beantwoorden
  2. super cute allemaal 😀

    Beantwoorden
  3. Leuk om even inspiratie op te kunnen doen!

    Beantwoorden
  4. mysupersweetlife

     /  11 april 2012

    Die van Parijs en de strikjes zijn zo mooi!
    Liefs

    Beantwoorden
  5. Ah, how cute! Ik houd van nailart, zelf doe ik het haast nooit, too bad.

    Beantwoorden
  6. Oh so leuk, hihi!

    Beantwoorden

Geef een reactie

