• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

(Mini) Shoplog 02-04-2012

Vorige week maandag ben ik langs Primark geweest en daar heb ik een paar dingen gekocht. Ik woon er 15 minuten vandaan met de fiets, dus dat is wel makkelijk! Het is niet extreem veel, maar ik wilde het toch aan jullie laten zien! Ik heb helaas geen foto van de blouse. Op de één of anderen manier was hij steeds veel te overbelicht en het was gewoonweg niet zichtbaar. Waarschijnlijk komt de blouse nog wel voor in een OOTD. 😉

Ik kwam dit jurkje tegen en ik was meteen verliefd. Hij is zó schattig! Hij komt op de foto niet goed tot zijn recht, maar hij is echt heel leuk.

Prijs: €9,-

Er zitten dus gaten in en een hele schattige bloemetjes. Er zitten gelukkig een onderjurkje onder!

Dan dit rokje. Mijn moeder kwam er mee aan, want ik had hem nog geeneens gezien. Lekker kleurrijk voor de zomer!

Prijs: €9,-

Ik ben verliefd op het kleur verloop!

Ik was al een tijdje opzoek naar een portemonnee, aangezien die van mij een beetje kapot is. Ik kwam deze in het wit tegen en wilde die eigenlijk nemen. Tot dat ik deze zag! Ik ben echt gek op dit soort kleurtjes. Daarbij was hij erg goedkoop en dat maakt het natuurlijk nog leuker.

Prijs: €3,-

 

Dan nog dit tasje. Ik was opzoek naar een grotere tas dan deze voor school. Ik zag helaas geen leuke, dus gingen we afrekenen. Bij Primark heb je een lange rij en daar liggen ook nog spullen. Bovenop lag deze! Ik had hem nergens zien liggen. Ik vind de kleur erg mooi. Hij ziet er een beetje raar uit op de foto, maar in het echt is het niet zo!

Prijs: €5,-

Ik ben overal heel erg blij mee! Ik vind Primark een leuke winkel, maar je moet wel goed zoeken om leuke items te vinden.

Een reactie plaatsen

17 reacties

  1. super leuke spullen! Die portomenee en tas zijn echt super gaaf!

    Beantwoorden
  2. Leuk die jurkje, die tas heb ik ook. Echt leuk

    Beantwoorden
  3. mysupersweetlife

     /  10 april 2012

    Dat jurkje is zo mooi! Heb zo`n spijt dat ik hem toen heb laten hangen. Ik twijfelde toen over de knoopjes! Mag ik een keer een aanfoto van dit jurkje zien, en misschien een rare vraag. Wat voor maat heb jij! En heb je je eigen maat gekocht of viel hij kleiner uit! Want ik ga hem denk ik alsnog kopen maar dan wil ik er niet voor niks heen vliegen!
    Liefs

    Beantwoorden
    • Ik heb hem in de grootste maat gekocht die er was. Hij past perfect. 🙂 Ik heb maat 46 normaal en hij staat goed! Er komt nog een OOTD mee. 🙂

      Beantwoorden
      • mysupersweetlife

         /  10 april 2012

        Ik heb zelf maat 42 soms 44 wat was de grootste maat die er was dan? Oh gosh had ik het jurkje no maar meegenomen. heb zon spijt!

      • De grootste maat is 20 als het goed is. Dus ik denk dat 16 of 18 goed is voor jou! 🙂

  4. Wat ben jij een geluksvogel dat je zo dicht bij de Primark woont!

    Beantwoorden
  5. begirlish

     /  10 april 2012

    dat jurkje en die portemonnee ❤

    Beantwoorden
  6. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, vooral de portemonnee, how cute! ^^

    Beantwoorden
  7. Leuke dingetjes!x

    Beantwoorden
  8. Leuke aankopen! Vooral die portemonnee 😀

    Beantwoorden
  9. veryemily

     /  10 april 2012

    Oh dat kleedje is echt prachtig!!! En die portemonnee ook maar dat wist je al dat ik die leuk vond hihi! Ik ben wel echt heel jaloers dat jij zo dicht bij Primark woont, ik heb er nergens een in de buurt dus voor mij is naar Primark gaan iets 1x in het jaar haha! 😦

    Beantwoorden
    • Ik ben een geluksvogel, inderdaad. Maar lijkt me ook wel weer speciaal als je dan een tripje naar Primark maakt! Terwijl het voor mij zo normaal is, dan wordt het toch wel wat saaier. 😉

      Beantwoorden
  10. Dat jurkje is ecth zoooo schattig 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

