• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,962 bezoekers

Weight Watchers || Ik ga eraan beginnen!

Ik heb het er met mijn moeder over gehad en ik ga aan Weight Watchers beginnen. Vanaf vandaag start ik een gratis proefweek. Als dit mij bevalt ga ik verder. Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden. Het klinkt in elk geval als een beter dieet dan de meeste die ik tegen kwam tijdens het zoeken naar een goed dieet. Bij Weight Watchers mag je gewoon alles eten, als het maar binnen de hoeveelheid punten is. Als ik ergens heen ga neem ik een boekje mee, zodat ik alles bij kan houden.
Ik hoop echt dat het iets voor mij is, want ik wil héél graag afvallen.  Het zal natuurlijk niet héél gemakkelijk zijn en de kilo’s zullen er niet in twee maanden helemaal af zijn, maar liever langzaam en dat het er ook echt afblijft, dan snel en dat het er zo weer aankomt! Ik wil graag 20 kg afvallen en ik hoop dat het gaat lukken! Of het nou 6 maanden of een jaar duurt, ik ga ervoor!

Laat even weten of jullie het leuk vinden om één keer per week een update te zien met hoe het gaat en dergelijke!

Een reactie plaatsen

7 reacties

  1. Knap dat je die stap gaat zetten! Succes x

    Beantwoorden
  2. Wat goed! Zal niet makkelijk zijn! Wens je alvast heel veel succes en ben benieuwd hoe het zal gaan de komende tijd!

    Beantwoorden
  3. begirlish

     /  9 april 2012

    Knap hoor, succes!

    Beantwoorden
  4. Gooooood luck! 😀

    Beantwoorden
  5. Heel veel; succes!! ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!

    Beantwoorden
  6. Wat dapper van je! Heel veel succes!

    Beantwoorden
  7. Wat goed van je meid! Succes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

