• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,971 bezoekers

Question Sunday || Wat is jullie favoriete paas ontbijt?

Het is vandaag eerste Paasdag en daarom wilde ik de vraag ook in de sfeer van Pasen houden. Ik ben het weekend bij mijn vriend en helaas doen ze hier niets aan Pasen, maar als ik wel thuis ben met Pasen hebben we altijd een uitgebreid ontbijt. Daarom is de vraag:

”Wat is jullie favoriete paas ontbijt?”

Die van mij is Matzes met suiker. Ik hoef er voor de rest echt niets bij, maar ik vind Matzes met suiker echt super lekker. Ik kan er echt teveel van op, ook al is het echt niet goed. Ik begin morgen met Weight Watchers (een proefweek en als het bevalt langer), dus ze zitten er voor mij niet in dit jaar.

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Als je morgen pas metr WW begint kan je vandaag nog even genieten toch 😉 heel veel succes! Ik vind melkbroodjes heerlijk, maar ook pistolet met tonijnsalade of rosbief ^^

    Beantwoorden
  2. mysupersweetlife

     /  8 april 2012

    Een lekker gekookt eitje of een stukje paasbrood. Ik ben alleen bezig met afvallen dus helaas was het deze ochtend een bakje magere yoghurt!
    Liefs

    Beantwoorden
  3. Ik ben nooit van het ontbijten, eerder brunchen, oké lunchen! Maar een croissantje is altijd nom, of een beetje pudding, oh namnam. Vandaag at ik dat ook, met mijn kom cruesli erbij, anders kreeg ik geen genoeg voedingsstoffen binnen om te gaan hardlopen. :’) Goood luck met je WW! Zou je ons er over op de hoogte van willen houden? Ben wel benieuwd of het je bevalt en wat je allemaal mag eten. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

