• Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
  • Categorieën

  • Statistieken

    • 12,960 bezoekers

Gewonnen || Lush Producten

Ja, ik heb weer iets gewonnen! Deze keer een mooi Lush pakket op Curvacious. Ik had eigenlijk nog maar één ding gekocht en dat was een zeepje. Hij heette Rockstar, maar hij droogde mijn huid enorm uit. Toen ik het pakketje binnen kreeg en open maakte, rook je gelijk een bom aan geuren. Wat eigenlijk wel lekker was!

The washing up Fairy (een bubble bar om de afwas een stuk leuker mee te maken)
Bubble bloom bubble bar
Madame butterfly bubble bar
* Tulpen uit Amsterdam bubble bar
The Guv’ner deodorantpoeder
Grass douchegel.

Ik ga nog niet zeggen wat ik van de producten vind, want ik heb ze nog niet gebruikt. Ik vind alles zó mooi en ik vind het zonde om te gebruiken, eigenlijk.  Er komt over een paar weken wel een review van. Ik ben vooral benieuwd naar de poeder deodorant, aangezien ik dat nog nooit gezien/gebruikt heb.

Welke producten heb jij van Lush?

 

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. Leuk dat je wat hebt gewonnen! Ik doe wel steeds mee maar nog niks gewonnen. Heb ook nog niks van lush. Ben benieuwd naar je review! Veel plezier ermee!

    Beantwoorden
  2. Gaaf hoor, vooral de kleuren van de producten, zo vrolijk. Ben benieuwd naar je reviews. 🙂 Zelf heb ik Rockstar ook, geweldige zeep, ik gebruik daarna altijd een body butter, zo droogt mijn huid niet uit! 😀

    Beantwoorden
  3. Oh wat leuk dat je dit pakketje hebt gewonnen! Ik heb zelf ook niet zoveel van Lush, maar als ik volgende keer langs de winkel passeer zijn er zeker een aantal producten die ik wil kopen :p !

    Beantwoorden
  4. Wat een mooie producten heb je gewonnen, veel plezier ermee!

    Beantwoorden
  5. Leuke producten! Ben ook benieuwd naar de review 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

